Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσω της eTwinning δράσης STEM


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαιδευτική Ρομποτική STEM Προσχολική Ηλικία
Μερόπη Μαστορή
Πηνελόπη Πέζαρου
Μαργαρίτα Σαμουτιάν
Τριανταφυλλιά Παρταλιού
Περίληψη

Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο eTwinningproject «STEMtaleandBee ΒotChallengeforLittleLearners»,που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε, στα πλαίσια της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την Εθνική Υπηρεσία eTwinning για συμμετοχή στη δράση με έργα STEM προσανατολισμού στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται διδακτικές προτάσεις εισαγωγής στην Εκπαιδευτική Ρομποτική και υλοποίησης δραστηριοτήτων STEM, με σκοπό την ανάπτυξη των προσωπικών δεξιοτήτων κάθε παιδιού μέσα σε ένα ευνοϊκό περιβάλλον μάθησης. Μέσα από αυτό το συνεργατικό project, με τη συμβολή ενός γνωστού και δημοφιλούς παραμυθιού, και μιας ρομποτικής συσκευής γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης βασικών εννοιών που αφορούν τις μαθησιακές περιοχές των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών, της Μηχανικής, της Τέχνης και της Γλώσσας από μαθητές προσχολικής ηλικίας 7 Νηπιαγωγείων: 5 από την Ελλάδα, 1 από την Κύπρο, και 1από τη Σλοβακία.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles