Παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης ψηφιακών πόρων για το μάθημα της Ιστορίας στο πλαίσιο του «Ψηφιακού σχολείου»


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Ιστορία Μαθησιακά Αντικείμενα Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι Φωτόδεντρο
Αρμόδιος Τσιβάς
Χαρά Ανδρεάδου
Γιάννης Κασκαμανίδης
Αιμιλία Σαλβάνου
Περίληψη

Ο ψηφιακός εμπλουτισμός των σχολικών εγχειριδίων και η δημιουργία ψηφιακών πόρων για το μάθημα Ιστορίας, στο πλαίσιο του «Ψηφιακού Σχολείου»4, προσδιορίζεται από θεωρητικές παραδοχές και ερευνητικές προσεγγίσεις της διδακτικής της ιστορίας, ως επιστημονικού πεδίου, λαμβάνοντας υπόψη την εκπαιδευτική και σχολική πραγματικότητα. Η παρούσα εισήγηση αποτυπώνει το εννοιολογικό πλαίσιο ανάπτυξης του ψηφιακού υλικού και αναφέρεται στις παιδαγωγικές και διδακτικές προδιαγραφές, στη μορφολογία των ψηφιακών πόρων και στις διδακτικές διαδικασίες αξιοποίησης στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής μάθησης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles