Από την ψηφιακή αφήγηση στα μικρά βιβλία: Μια σχέση αμφίδρομη


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Νηπιαγωγείο ψηφιακή αφήγηση μικρά βιβλία Παιδαγωγική Freinet
Μαρία Τσαπάρα
Περίληψη

Η παρούσα εργασία αφορά μια έρευνα δράσης που πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο. Αναδείχθηκε η Ψηφιακή Αφήγηση ως δυναμικό εργαλείο για την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης και γραφής, αλλά και την άμεση σύνδεση της με την τεχνική των μικρών βιβλίων της Παιδαγωγικής Freinet. Δόθηκε η ευκαιρία στην εκπαιδευτικό να αναλάβει διπλό ρόλο ως εκπαιδευτικός - ερευνητής. Μέσα από τον διαρκή αναστοχασμό και την αξιολόγηση των δεδομένων που συλλέχτηκαν, τον επανασχεδιασμό των δράσεων, αναδείχτηκαν στρατηγικές μάθησης, που είχαν ως αποτέλεσμα την βελτίωση των παιδαγωγικών πρακτικών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας ενώ οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles