Τόμ. 10 Αρ. 3A (2019)
Άρθρα
Η συμβολή της εξΑΕ στο πεδίο της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής με στόχο τη διασφάλιση της ποιότητας
IΩΣΗΦ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ
Η υποστήριξη της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης στην εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω των διαδικτυακών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων μάθησης
Σουμέλα Ηρακλής Κουρτίδου, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΑΝΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ
Οι ανάγκες ομάδας έγκλειστων εκπαιδευόμενων ενηλίκων σε κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο
Βασιλική Αναστάσιος Κουτζεκλίδου, Αντώνης Λιοναράκης
ICT and specific learning disabilities: A proposition for the use of the software Rewordify in the foreign language learning by students with reading comprehension difficulties
Panagiota Athanasiadou, Georgia Andreou, Eleni Gana
Η Τηλεδιάσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εποικοδομητικής Διδακτικής Προσέγγισης με έμφαση στην Κοινωνική Παρουσία.
Γιώργος Φιλιππούσης, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Η παιδαγωγική αξιοποίηση των «Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης» στη διαδικασία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών
Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Αξιολόγηση της διαφοροποίησης των επιδόσεων του μαθητή κατά τη γλωσσική διδασκαλία.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΓΑΡΗ
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Ανοικτή εξ Αποστάσεως Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: τάσεις και προοπτικές
Βασιλική Ιωακειμίδου, Βασίλης Αϊδινόπουλος, Αντώνης Λιοναράκης
Βασικοί άξονες αξιολόγησης των διδασκόντων στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και σημαντικότητά τους για την μάθηση και την ικανοποίηση των φοιτητών. Μελέτη περίπτωσης σε μεταπτυχιακούς φοιτητές του Ελληνικού Ανοικτού πανεπιστημίου
ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΚΟΥΝΑΤΙΔΟΥ, ΗΛΙΑΣ ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΝΑΡΑΚΗΣ
Looking for the “More Knowledgeable Other” through Learning Analytics
Ροδάνθη Τσώνη, Βασίλειος Βερύκιος
A Proposed Quality Assurance Procedure for Distance Learning Programs: Design, Development and Implementation.
Nikleia Eteokleous, Raphaela Neophytou
Εκπαιδευτική Πολιτική και Κρίσεις Διοικητικών Στελεχών: Η Περίπτωση του Διδασκαλείου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΠΥΡΙΑΔΟΥ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ