Η αξιοποίηση των ερευνητικών πορισμάτων των ΜΔΕ που εκπονήθηκαν από το 2012-2015 στο ΕΑΠ στη διαμόρφωση του Περιγράμματος Μαθήματος της Γαλλικής Γλώσσας για Πανεπιστημιακούς Σκοπούς στο Παν/μιο Θεσσαλίας

Περίληψη
Η Πανεπιστημιακή κοινότητα διανύει μια περίοδο συνειδητοποίησης της ανάγκης, αφενός, εκπόνησης μετα-ερευνών προκειμένου να αξιολογηθούν/αξιοποιηθούν οι έρευνες που έχουν εκπονηθεί και, αφετέρου, προσεκτικού σχεδιασμού των πανεπιστημιακών μαθημάτων με σκοπό τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Η παρούσα ανακοίνωση επιχειρεί να ανταποκριθεί στην προαναφερόμενη διττή ανάγκη. Στην ουσία πρόκειται για μετα-έρευνα που επιδιώκει να αξιοποιήσει για πρώτη φορά τα ερευνητικά πορίσματα των ΜΔΕ που εκπονήθηκαν την τριετία 2012-2015 στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (ΜΠΣ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) «Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής» στη διδασκαλία της γαλλικής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ο επιδιωκόμενος στόχος είναι η αναζήτηση των προτάσεων/ιδεών οι οποίες θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν το Περίγραμμα Μαθήματος που αφορά στη Διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας για Πανεπιστημιακούς Σκοπούς στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η παρουσίαση της συγκεκριμένης διερεύνησης περιλαμβάνει:
1. το σκοπό της έρευνας, το υπό μελέτη δείγμα και τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε,
2. τις βασικές συνιστώσες της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας στο Παν/ιο Θεσσαλίας (κοινό, διάρκεια διδασκαλίας, κατανομή σε τμήματα, περίγραμμα διδασκαλίας)
3. τις προσθήκες στις βασικές ενότητες του περιγράμματος μαθήματος (αυτοτελείς διδακτικές δραστηριότητες, τύπος μαθήματος, μαθησιακά αποτελέσματα, διδακτικές μέθοδοι-αξιολόγηση)
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 10 Αρ. 3A (2019)
- Ενότητα
- Άρθρα