Vol. 9 No. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης

Published: 2017-12-21

Using a MOOC in an undergraduate face-to-face course

Αντώνιος Σπυράγγελος Ανδρεάτος

The use of tablets in teaching and learning French as foreign language in Greece : teachers point of view

Πηνελόπη Σταύρος Κρυστάλλη, Ιωάννα Αντωνιος Ηλία

Experiences of Exploiting the Flipped Classroom for Teaching Mathematics in Primary Education

Χαράλαμπος Ν Μουζάκης, Γιώργος Κουτρομάνος, Γρηγόριος Ζερβός, Ιωάννης Σουδίας, Βικτωρία Κατσιαγιάννη

“Flipped classroom” in primary schools: a Greek case

Νικόλαος Μακροδήμος, Σπυρίδων Παπαδάκης, Μαρία Κουτσούμπα

Η εφαρμογή της αντίστροφης τάξης στην εκπαιδευτική διαδικασία : Τάσεις και προοπτικές

Τζένη Παγγέ, Σωτηρία Κατσιγιάννη, Άσπα Λέκκα, Μαρία Σακελλαρίου

The Flipped Classroom Model Supports Drama in Education

Sofia Theodor Papadimitriou, Sylvie Ioakeimidou, Gelly Manousou