Vol. 9 No. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης
Articles
The Earth Charter through the Lenses of Sustainability Justice
Nelly Kostoulas-Makrakis
Embedding Sustainability Justice in Secondary Education Economic Courses Enabled by ICTs
Georgios Vouzaxakis, Vassilios Makrakis
Educational approaches concerning virtual laboratories usage in science and technology education: A review
Αθανάσιος Σύψας, Δημήτρης Καλλές
The use of tablets in teaching and learning French as foreign language in Greece : teachers point of view
Πηνελόπη Σταύρος Κρυστάλλη, Ιωάννα Αντωνιος Ηλία
Experiences of Exploiting the Flipped Classroom for Teaching Mathematics in Primary Education
Χαράλαμπος Ν Μουζάκης, Γιώργος Κουτρομάνος, Γρηγόριος Ζερβός, Ιωάννης Σουδίας, Βικτωρία Κατσιαγιάννη
“Flipped classroom” in primary schools: a Greek case
Νικόλαος Μακροδήμος, Σπυρίδων Παπαδάκης, Μαρία Κουτσούμπα
Η εφαρμογή της αντίστροφης τάξης στην εκπαιδευτική διαδικασία : Τάσεις και προοπτικές
Τζένη Παγγέ, Σωτηρία Κατσιγιάννη, Άσπα Λέκκα, Μαρία Σακελλαρίου
The Flipped Classroom Model Supports Drama in Education
Sofia Theodor Papadimitriou, Sylvie Ioakeimidou, Gelly Manousou