H συνεισφορά του βίντεο στην εξ αποστάσεως διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.


Δημοσιευμένα: Δεκ 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Βίντεο Eλληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα Eξ αποστάσεως εκπαίδευση Eπικοινωνιακή προσέγγιση Διαδικτυακή μάθηση της γλώσσας Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση Παιδαγωγικοί στόχοι Καινοτομία
Αθανασία Λ. Αγγέλη
Περίληψη

Το βίντεο μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας στο πλαίσιο των θεωρητικών αρχών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της επικοινωνιακής διδασκαλίας, σε συνάρτηση προς τις σύγχρονες τάσεις για τη διαδικτυακή μάθηση της γλώσσας και τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Στο συγκεκριμένο άρθρο, μετά την αδρομερή καταγραφή αυτού του θεωρητικού υπόβαθρου, χαρτογραφείται η συνεισφορά του βίντεο στην επίτευξη αντίστοιχων παιδαγωγικών στόχων σε επίπεδο γνώσεων, ικανοτήτων και στάσεων. Στόχος είναι να αναδειχτεί και να τεκμηριωθεί θεωρητικά, αλλά και με παραδείγματα, η σκοπιμότητα της ένταξης του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία ως στοιχείου καινοτομίας για τα ελληνικά δεδομένα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα