Τόμ. 9 Αρ. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης
Άρθρα
O Kαταστατικός Χάρτης της Γης μέσα από την Οπτική της Βιώσιμης Δικαιοσύνης
Nelly Kostoulas-Makrakis
Ενσωμάτωση της Αειφορικής Δικαιοσύνης στα Αναλυτικά Προγράμματα των Οικονομικών Μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την υποστήριξη των Τ.Π.Ε.
Georgios Vouzaxakis, Vassilios Makrakis
Σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης υποστηριζόμενα από τεχνολογίες Επαυξημένης και Μικτής Πραγματικότητας
Χρυσή Βιτσιλάκη, Σταύρος Πιτσικάλης
Επισκόπιση των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων της χρήσης των εικονικών εργαστηρίων στην εκπαίδευση επιστημών και τεχνολογίας
Αθανάσιος Σύψας, Δημήτρης Καλλές
Διερεύνηση των στάσεων των Εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των ταμπλετών στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας
Πηνελόπη Σταύρος Κρυστάλλη, Ιωάννα Αντωνιος Ηλία
Εμπειρίες από την Αξιοποίηση της Ανεστραμμένης Τάξης για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Χαράλαμπος Ν Μουζάκης, Γιώργος Κουτρομάνος, Γρηγόριος Ζερβός, Ιωάννης Σουδίας, Βικτωρία Κατσιαγιάννη
“Flipped classroom” in primary schools: a Greek case , Ανεστραμμένη τάξη σε ελληνικό δημοτικό σχολείο
Νικόλαος Μακροδήμος, Σπυρίδων Παπαδάκης, Μαρία Κουτσούμπα
Η εφαρμογή της αντίστροφης τάξης στην εκπαιδευτική διαδικασία : Τάσεις και προοπτικές
Τζένη Παγγέ, Σωτηρία Κατσιγιάννη, Άσπα Λέκκα, Μαρία Σακελλαρίου
Το Μοντέλο της Αντεστραμμένης Τάξης στην Υποστήριξη της Μεθοδολογίας του Εκπαιδευτικού Δράματος
Sofia Theodor Papadimitriou, Sylvie Ioakeimidou, Gelly Manousou