E-learning: A case study of e-learning courses at the University of Athens
Περίληψη
Οι ερευνητές ενδιαφέρονται για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της ηλεκτρονικής μάθησης. Αυτό που μπορεί να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών μαθημάτων ερευνάται. Αυτή η μελέτη αναφέρεται σε ένα ασύγχρονο online μάθημα που προσφέρει το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ένα ερωτηματολόγιο αποτελείται από δύο μέρη χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων. Στο πρώτο μέρος συγκεντρώθηκαν δημογραφικά στοιχεία ενώ το δεύτερο μέρος εξέτασε τις απόψεις των μαθητών σχετικά με τη δραστηριότητα που θεωρήθηκε πιο αποτελεσματική, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και το μεγαλύτερο μειονέκτημα της ασύγχρονης μάθησης. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι όλες οι δραστηριότητες π.χ. η κοινωνική δικτύωση, τα τεστ, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το βίντεο και οι ασκήσεις ήταν σημαντικές. Επιπλέον, τα ευρήματα αποκάλυψαν τον χρόνο ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και την μη επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο το μεγαλύτερο μειονέκτημα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα