Ενσωμάτωση της Αειφορικής Δικαιοσύνης στα Αναλυτικά Προγράμματα των Οικονομικών Μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την υποστήριξη των Τ.Π.Ε.
Περίληψη
Η παρούσα εργασία περιγράφει τις διαδικασίες μιας διδακτορικής έρευνας που επιδιώκει να εντοπίσει τις συνδέσεις και τις αντιφάσεις των Αναλυτικών Προγραμμάτων των οικονομικών μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την έννοια της Εκπαίδευσης για την Αειφορική Δικαιοσύνη (ΕΑΔ) βασισμένη σε μια διαδικασία αποδόμησης και αναδόμησης. Για την προσέγγιση του παραπάνω σκοπού και την ενσωμάτωση της Αειφορικής Δικαιοσύνης στα Αναλυτικά Προγράμματα η έρευνα υιοθέτησε τη μεθοδολογική προσέγγιση DeCoRe plus. Εννέα εκπαιδευτικοί οικονομολόγοι, μέλη μιας διαδικτυακής κοινότητας πρακτικής, συμμετείχαν σε μια έρευνα δράσης και εφάρμοσαν το αναδομημένο Αναλυτικό Πρόγραμμα στα σχολεία τους. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το αναδομημένο Αναλυτικό Πρόγραμμα μπορεί να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς: 1) στην κατανόηση της διδασκαλίας ως ηθικής και πολιτικής πράξης και στην κατανόησή τους ως ενεργούς κατασκευαστές νοήματος, γνώσης και Αναλυτικού Προγράμματος και 2) στην ανάπτυξη γραμματισμού στην Αειφορική Δικαιοσύνη.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα