7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Articles
Οι Ευκαιρίες, οι Προκλήσεις και οι Απειλές της Επιστήμης των Δεδομένων στην Εκπαίδευση
Βασίλειος Σ. Βερύκιος
Error description and standardization of Modern Greek based on a context-sensitive grammar: Implications for the teaching of mother tongue
Panagiotis Gakis, Theodoros Kokkinos , Christos Tsalidis
Interacting with augmented reality books through smart glasses: Affordances and advantages
George Koutromanos, Georgia Kazakou
Blended Learning in Greek School Education: Students' Views in the Post-Covid Era
Theodora K. Kouvara, Konstantina A. Karasoula, Christos T. Panagiotakopoulos, Vassilios S. Verykios
Implementing Statistical Disclosure Control in Educational Data
Katerina Stathatou, Rozita Tsoni , Christos Panagiotakopoulos , Vassilios Verykios
Intercultural leadership development: Study and discourse analysis through innovative digital teaching techniques
Maria Tolika, Dimitrios Karapiperis, Vassilios S. Verykios
Using Data Pipelines to reflect on a flipped classroom, problem-based learning course
Rozita Tsoni, Maria Zotou, Konstantinos Tarabanis, Efthimios Tambouris, Vassilios S. Verykios
Αποτίμηση Εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος: «Συνεργατικά Περιβάλλοντα Μάθησης: Από τη Θεωρία στην Πράξη – περιβάλλον e – me»
Παναγιώτης Αναστασιάδης, Κωνσταντίνος Κωτσίδης, Χρήστος Συννεφάκης, Νεκτάριος Πανανακάκης
Εκπαιδευτικά παιχνίδια αλληλεπίδρασης παιδιώνκοινωνικού ρομπότ σε περιβάλλον μουσείου
Άννα-Μαρία Βελέντζα, Σοφία Πλιάσα, Ελπίδα Δικαία Καράμπαλη, Αντώνιος Δημητρίου, Νικόλαος Φαχαντίδης
Πρακτικές των νηπιαγωγών για την υποστήριξη της μαθηματικής εκπαίδευσης των νηπίων την περίοδο της πανδημίας COVID 19
Ζαχαρούλα Βελούδου, Βικτωρία – Ειρήνη Κατσούδα, Κωνσταντίνος Λαβίδας
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για την εκμάθηση της Ιστορίας
Ευάγγελος Βεντούλης, Στέλιος Ξυνόγαλος
Γραμματισμός της πληροφορίας και αναγνωστική κατανόηση μέσα σε ένα περιβάλλον ανάγνωσης υποστηριζόμενο από υπολογιστή
Ειρήνη Γάκη, Ιωάννης Σπαντιδάκης, Αγγελική Μουζάκη
Η αποτελεσματικότητα των τηλεδιασκέψεων στο πλαίσιο υλοποίησης του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ
Πηνελόπη Γκίλα, Άννα Μαρίνα Σαρμά, Στέφανος Αρμακόλας, Iωσήφ Φραγκούλης
Νοηματοδότηση χωρικών εννοιών μέσα από τη χρήση πολλαπλών αλληλοσυνδεόμενων ψηφιακών αναπαραστάσεων
Χριστίνα Γκρέκα, Πολυχρόνης Κυνηγός
Με το Παρατηρητήριο Πολιτών Pl@ntNet στον Εθνικό Κήπο. Υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου στο πλαίσιο ενός προγράμματος Επιστήμης των Πολιτών και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ζαχαρένια Δασκαλάκη, Μαρία Δασκολιά, Δημήτριος Γκότζος
Απόψεις εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση στην προσχολική και πρώτη σχολική εκπαίδευση στη διάρκεια της πανδημίας
Αργυρώ Δελησάββα, Κλεοπάτρα Νικολοπούλου
Ανάπτυξη - εφαρμογή και αξιολόγηση μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές Android για την κατανόηση εννοιών της Φυσικής Ε’ Δημοτικού με αξιοποίηση Voice assistant
Στέργιος Δομουχτσής, Ιωάννης Λεύκος, Νικόλαος Φαχαντίδης
Εκπαιδευτικό επιτραπέζιο παιχνίδι με αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας – Η περίπτωση της Μυθομαχίας
Πηνελόπη-Πελαγία Ελευθεριάδου, Ισιδώρα-Ειρήνη Ανυσιάδη, Ιωάννης Τοπχαρίδης, Άγγελος Πανίδης, Ιωάννης Καζανίδης
Το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι “1821 - 2021. 200 χρόνια από την επανάσταση, ένα ταξίδι στα χρόνια του Αγώνα”. Ένα εργαλείο στα χέρια του/της εκπαιδευτικού
Βασίλειος Ζακόπουλος, Ευάγγελος Κελεσίδης, Κωνσταντίνος Κουνελάκης, Μαρία Νιάρη, Αντωνία Χαρτοφύλακα
Κάμερες στα Σχολεία: Διαχείριση Πολικότητας στην Εκπαίδευση
Παναγιώτα Καζαμία, Ευαγγελία Λεχουρίτη, Ουρανία Μαρία Βεντίστα, Ευαγγελία Τζαγκουρνή, Κωνσταντίνα Βεντίστα
Η διδασκαλία της γωνίας μέσω προγραμματισμού με το Scratch
Κωνσταντίνος Κακαβάς, Κωνσταντίνος Ζαχάρος, Ειρήνη Σκοπελίτη, Βασίλειος Κόμης
To μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης κατά την εξ αποστάσεως διδασκαλία εκτάκτου ανάγκης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της τοπογραφίας για εκπαιδευτικούς πολιτικούς μηχανικούς
Βάϊα Κακούλη, Κυπαρισσία Παπανικολάου, Βασίλειος Σιορίκης
Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής στην εκπαίδευση παιδιών στο Φάσμα του Αυτισμού
Μαρία-Ευαγγελία Καλαματιανού, Ανθή Καρατράντου
Έφηβοι και Εθισμός στο Διαδίκτυο. Μια συστηματική Ανασκόπηση
Παρασκευή Kαλαντζή, Ανθή Καρατράντου, Ηλιάνα Αναστασοπούλου , Δημήτρης Δημακόπουλος
Αποτίμηση της συμμετοχής σε Κοινότητα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Αναστασία Καλογιαννίδου, Μελπομένη Τσιτουρίδου, Μαρία Μπιρμπίλη, Φωτεινή Δολιανίτη, Γεωργία Νάτσιου, Μαρία Τσαρούχα
Συγκριτική μελέτη της εφαρμογής των ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε Ελλάδα και Κύπρο
Χαράλαμπος Καλούδης, Στέφανος Αρμακόλας, Ανθή Καρατράντου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Mία συζήτηση για τη σωματικότητα των e-σπορ (esports) σε ενδεχόμενη συμπερίληψή τους στην εκπαίδευση, στο πλαίσιο της Σωματικής Αγωγής
Αθανάσιος Κανελλόπουλος, Ιωάννης Γκιόσος
Επηρέασε η πανδημία τις απόψεις, στάσεις, προθέσεις και τη χρήση των υπολογιστών των δασκάλων;
Δέσποινα-Μελίνα Καπετανγιώργη, Εμμανουήλ Φωκίδης
Παιδιά με διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος αλληλεπιδρούν με Serious Games και τα ταξινομούν
Αντώνιος Καραβασίλης, Χαρίλαος Τσιχουρίδης
Σχεδιασμός Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Δωματίων Διαφυγής με Δυνατότητες Έξυπνης Μάθησης
Βασιλική Καραμπά, Φωτεινή Παρασκευά
Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Απόψεις και Πρακτικές των Συμμετεχόντων από την Εφαρμογή της Επείγουσας Απομακρυσμένης Διδασκαλίας
Ιωάννα Κατιδιώτη, Απόστολος Κώστας, Αλιβίζος Σοφός
Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών της Β Γυμνασίου για την αξονική συμμετρία μέσω του ψηφιακού εργαλείου MaLT2
Άρτεμις Κατσακιώρη, Μαριάνθη Γριζιώτη , Χρόνης Κυνηγός
Μελέτη της αποδοχής του Plickers ως εργαλείο αξιολόγησης από μαθητές της Β’ Γυμνασίου στο μάθημα της Χημείας
Φραγκίσκος Κεφάλας, Γεώργιος Κ. Ζαχαρής
Διαφοροποιημένη γλωσσική διδασκαλία με ψηφιακά μέσα: Η περίπτωση της «Αντεστραμμένης Τάξης»
Θεόδωρος Κόκκινος, Ιωάννα Στρεπέλια, Παναγιώτης Γάκης
Εισαγωγή της εκπαιδευτική ρομποτικής σε μαθητές Α’ Δημοτικού και ο ρόλος της ξένης γλώσσας
Παναγιώτα Κουτλή, Ελένη Σκόδρα, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Η χρήση των ΤΠΕ από παιδιά Στ΄ τάξης δημοτικού: Η «ματιά» των γονέων
Γεωργία Λαμπροπούλου, Κωνσταντίνα Ζαχαριάδη, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Βασίλειος Κόμης
Αξιοποίηση αναδυόμενων τεχνολογιών στην εκπαίδευση μαθητών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ): Μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
Αργυρώ Λάσκου, Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης
Εισαγωγή της τρισδιάστατης σχεδίασης στην εκπαιδευτική διαδικασία: έρευνα από τη λειτουργία ομίλου
Ανθούλα Μαΐδου, Χαρίτων Πολάτογλου
Πρακτικές γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας σε ψηφιακά περιβάλλοντα
Αικατερίνη Μακρή, Eύη Κομπιάδου, Aικατερίνη Γάσπαρη, Ευγενία Παγκουρέλια, Μαρία Παπαδοπούλου
Προσβάσιμα Ψηφιακά Βιβλία: Τεχνικές Προκλήσεις και Προοπτικές
Βιολέττα Μανωλά, Μαρία Φωτίου, Θοδωρής Κομηνέας, Παναγιώτης Κουτρόπουλος, Δημήτρης Σοφοτάσιος, Χρήστος Μανωλόπουλος
Αpp-οτελεσματικό εικονικό περιβάλλον στη διδασκαλία της φύσης της φωτεινής ενέργειας
Νικόλαος Μήτρακας, Χαρίλαος Τσιχουρίδης
Παράλληλες διεργασίες στην υπολογιστική σκέψη μαθητών
Δημήτριος Μπέκος, Αναστάσιος Μικρόπουλος, Αναστάσιος Λαδιάς
Μια νέα εκδοχή της διδακτικής τεχνικής «συμμετοχική συναρμολόγηση κειμένου – παζλ» με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας
Ιωάννα Μπέλλου, Αναστάσιος Μικρόπουλος
Ψηφιακή αφήγηση και πολιτιστική κληρονομιά: Διδάσκοντας τον Κυκλαδικό πολιτισμό σε μαθητές δημοτικού
Ευγενία Μπουραζέρη, Χρήστος Ζώτος
«Τα μοτίβα της Φιόνας»: Μια Ψηφιακή αφήγηση που καλλιεργεί την έννοια του αλγορίθμου και εξυπηρετεί τη σωστή λήψη αποφάσεων από την Προσχολική Ηλικία
Ευτυχία Σαμαρτζοπάνου, Θαρρενός Μπράτιτσης
H αποτίμηση της χρήσης των ΤΠΕ κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο εν μέσω πανδημίας Covid-19
Θαρρενός Μπράτιτσης, Ειρήνη Μουζακιώτη
Ψηφιακές εφαρμογές και παιχνίδια δημιουργικής γραφής για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας και της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας
Μαρία Ξέστερνου, Παναγιώτης Γάκης, Παναγιώτης Αλεξόπουλος
Τύποι περιεχομένου στην λεκτική αλληλεπίδραση μαθητών Β/βαθμιας κατά την αλληλεπίδραση και διασκευή κοινωνικο-επιστημονικών παιχνιδιών
Ευρύκλεια Παναγιώτου, Χρόνης Κυνηγός
Ανάπτυξη Ικανότητας Υπολογιστικής Σκέψης μέσα από επίλυση αυθεντικών προβλημάτων με Ρομποτική και Προγραμματισμό
Ευτυχία Ξερού, Χαρούλα Αγγελή
Διδασκαλία Γεωγραφίας με τη συμβολή της Επαυξημένης Πραγματικότητας
Χρυσούλα Παπαδοπούλου , Αγγελική Καραματσούκη, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Ενίσχυση της Εργαστηριακής Εκπαίδευσης στη Βιολογία με τη Χρήση Εικονικής Πραγματικότητας
Ευγενία Παξινού, Ανθή Καρατράντου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος , Δημήτριος Καλλές
Κριτική αποτίμηση τoυ ψηφιακού εργαλείου εκμάθησης γλωσσών Akelius: Η αξιοποίησή του σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας
Παρασκευή Παπαϊωάννου, Κωνσταντίνα Τσιλομελέκη, Παναγιώτης Βαλάκος
Μελέτη της εξέλιξης των στρατηγικών διατύπωσης και επαναδιατύπωσης ερωτημάτων σε μηχανές αναζήτησης
Μαριολένη Παρίση, Βασίλειος Κόμης
Η συμβολή της απομακρυσμένης διαδικτυακής διδασκαλίας στην ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία: Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Μαρία Πολυγένη, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Διερεύνηση των ψηφιακών δεξιοτήτων μελλοντικών εκπαιδευτικών: Μία εμπειρική μελέτη
Παρασκευή Πολυδωροπούλου, Ανθή Καρατράντου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Η χρησιμότητα των μαθηματικών λογισμικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό: Μία μελέτη περίπτωσης
Γεώργιος Πολύδωρος , Χάρης Πολύδωρος
Η αξιοποίηση κειμένου για την πρόβλεψη της επίδοσης με τη χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης: μια μελέτη περίπτωσης
Βασιλική Ραγάζου, Χαράλαμπος Παπαδήμας, Ηλίας Καρασαββίδης
Ανάπτυξη και εφαρμογή δικτυακών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το μοντέλο ΡΟΕ σε απλά ηλεκτρικά κυκλώματα, με τη χρήση του υδραυλικού ανάλογου
Αναστάσιος Σαράφογλου, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Νοηματοδότηση πιθανοτήτων από μαθητές Γυμνασίου παίζοντας ένα ψηφιακό παιχνίδι
Σπυρίδων Σωτηρόπουλος
Εξ αποστάσεως συμβουλευτική: Μέθοδοι πρακτικής, αρχές και αποτελεσματικότητα
Xριστίνα Σταΐκου , Στέφανος Αρμακόλας , Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Χρήση προσωπικών περιβαλλόντων μάθησης πριν, κατά και μετά την πανδημία: Η περίπτωση της e-me
Αγγελική Τζαβάρα, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Βασίλειος Κόμης
Μικτή Μάθηση και θεωρητικές προσεγγίσεις διδακτικής μεθοδολογίας για τη διδασκαλία Αγγλικών στη Β’ τάξη του δημοτικού
Ευαγγελία Τζαγκουρνή, Ελισσάβετ Χλαπάνα, Νικόλας Ζαράνης
Το πλαίσιο εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική αγωγή: Μία πρώτη αποτίμηση και προτάσεις από τους εκπαιδευτικούς
Βασιλική Τζανή, Παναγιώτης Τσιωτάκης
Διερεύνηση της ορολογίας που χρησιμοποιείται για την εννοιολόγηση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα: μία οριοθετημένη ανασκόπηση άρθρων
Μαρία Τσαρούχα, Μελπομένη Τσιτουρίδου, Μαρία Μπιρμπίλη, Φωτεινή Δολιανίτη , Αναστασία Καλογιαννίδου, Γεωργία Νάτσιου
Η συμβολή του e- mentoring στο πεδίο της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής
Ιωσήφ Φραγκούλης, Στέφανος Αρμακόλας
Η Εκπαιδευτική Ρομποτική ως μέσο ανάπτυξης της δημιουργικότητας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στο πλαίσιο του STEAM
Ελένη Χριστοδούλου , Χαρίτων Πολάτογλου
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων κατά την ψηφιακή ταξινομία Bloom: Μια έρευνα δράσης με blended learning
Αικατερίνη Γκόλτσιου, Βασιλική Καραπέτσα, Ξανθή Κόκκινου , Σωτήρης Μπλάνας , Χρύσα Σοφιανοπούλου
Η ψηφιακή αφήγηση με stop motion animation στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ελένη Δελημπέη, Κωνσταντίνος Μπίκος , Γεώργιος Δελημπέης
Διερεύνηση στάσεων μαθητών ΕΠΑ.Λ ως προς τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία με βάση το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας
Αθανάσιος Δημητράκης , Ελένη Θεοφανίδου
Η διερεύνηση των φάσεων του νερού από μαθητές με νοητική αναπηρία μέσω επαυξημένης πραγματικότητας
Γεωργία Ιατράκη , Αναστάσιος Μικρόπουλος
LAMS & Διερευνητικές Μαθησιακές Δραστηριότητες: Εξ αποστάσεως Υποστήριξη ομίλου Πληροφορικής
Μαρία Καζαμία , Αγορίτσα Γόγουλου , Αλεξάνδρα Γασπαρινάτου
Κατασκευάζοντας χορευτικά γεωμετρικά animations για την ενίσχυση της μαθηματικής δημιουργικότητας
Μυρτώ Καραβάκου , Χρόνης Κυνηγός
Σχεδιασμός τεχνολογικά ενισχυμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με απτικές διεπαφές για τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο
Αλεξάνδρα Λιάπη , Αλεξάνδρα Λιάπη , Δέσποινα Κουτσομανόλη-Φιλιππάκη , Γεώργιος Φεσάκης
«Το εῦ στη ζωή με άσκηση και διατροφή»: Ένα εφαρμοσμένο διδακτικό σενάριο για τη Δ΄ Δημοτικού
Νικόλαος Μάνεσης , Παναγιώτα Γκελεστάθη , Αγγελική Δασούκη , Ελένη Ζαχαροπούλου , Χριστίνα Κουβαρδά
«Τροφή για Σκέψη»: Ένα εφαρμοσμένο διδακτικό σενάριο για τη ΣΤ΄ Δημοτικού
Νικόλαος Μάνεσης , Μιχαήλα Κοκκόση , Μαρίνα Πεφάνη , Μαρία Πούλου , Μαρία -Ελένη Τόγια Μποβολέτη
Διδασκαλία & μάθηση Πληροφορικής στο Γυμνάσιο: Παιδαγωγική και Τεχνολογική υποστήριξη μέσω LAMS
Νικόλαος Μπακόπουλος , Σπύρος Παπαδάκης
Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός δικτυακού μαθησιακού σεναρίου για το Ύψος των Ήχων
Πηνελόπη Πανταζή , Ιωάννης Λεύκος
“We SolarBot”: Εκπαιδευτική Ρομποτική και Προγραμματισμός σε μαθητές με αναπηρία στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή – Μία πρακτική εφαρμογή
Θεοδώρα Γ. Παπάζογλου , Ελένη Μπαρμπουδάκη , Σπύρος Μανωλής
Η ισορροπία στο Ηλιακό Σύστημα: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με αξιοποίηση κοινωνικού ρομπότ και επαυξημένης πραγματικότητας
Χριστίνα Πασαλίδου , Νικόλαος Φαχαντίδης
Εξ αποστάσεως διδασκαλία πειραμάτων Χημείας σε μαθητές Γυμνασίου με τη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών προσομοίωσης κι επαυξημένης πραγματικότητας
Ειρήνη – Εύα Τριανταφυλλίδου, Ανθή Καρατράντου, Μιχάλης Πετρόπουλος, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Η Ανεστραμμένη τάξη με επίκεντρο την βάσει αρχών σχεδίαση βίντεο-μαθημάτων για την μαθησιακή υποστήριξη μαθητών με δυσκολίες αναγνωστικής κατανόησης σε δραστηριότητες Γεωγραφίας Δημοτικού
Στέλιος Τριανταφύλλου , Αγγελική Δημητρακοπούλου
Discover Aethonas: Μία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας για τον αειφορικό Μεσογειακό τρόπο ζωής και διατροφής
Χαριστούλα Χατζηνικόλα , Δημήτριος Μαρκουζής , Ιωάννης Κεφάλας , Βασίλειος Παπαβασιλείου
Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας για την απλοποιημένη δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών που απαιτούν φυσική δραστηριότητα
Σωτήριος Καρανάσιος , Μαρίνα Παπαστεργίου , Νικόλαος Κομούτος , Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Environmental projects and the topic of sustainable development in education
Jan Kaňka , Jan Krotký
Specifics of creating instructions for internet applications for seniors
Adéla Neverklová , Daniel Aichinger
Plastic materials in the context of reuse in teaching in the fifth grade
Irena Příkazská , Jan Fadrhonc
Environmental education at the first stage of primary school- ecological problems
Amálie Skálová , Jan Mgr. Krotký , Daniel Aichinger