Η συμβολή του e- mentoring στο πεδίο της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται η συμβολή του e-mentoring στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής παιδαγωγικής, με στόχο την επαγγελματική ανάπτυξη των διδασκόντων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται ο όρος πανεπιστημιακή παιδαγωγική και περιγράφεται η συμβολή της στην υποστήριξη του έργου των εκπαιδευτικών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται ο θεσμός του μέντορα και περιγράφεται η συμβολή του e-mentoring στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής παιδαγωγικής. Επίσης περιγράφεται η συμβολή της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην υλοποίηση του e-mentoring. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματική αξιοποίηση του e- mentoring το πλαίσιο της πανεπιστημιακής παιδαγωγικής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Φραγκούλης Ι., & Αρμακόλας Σ. (2023). Η συμβολή του e- mentoring στο πεδίο της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0959–0968. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5803
- Ενότητα
- Articles