Η ισορροπία στο Ηλιακό Σύστημα: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με αξιοποίηση κοινωνικού ρομπότ και επαυξημένης πραγματικότητας


Δημοσιευμένα: Σεπ 30, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Νέες τεχνολογίες ρομπότ κοινωνικής αρωγής επαυξημένη πραγματικότητα
Χριστίνα Πασαλίδου
Νικόλαος Φαχαντίδης
Περίληψη

Στο πλαίσιο της Έξυπνης Εκπαίδευσης, νέες τεχνολογίες και παιδαγωγικές προσεγγίσεις εφαρμόζονται στη διδακτική διαδικασία. Το παρόν διδακτικό σενάριο, επιδιώκοντας να συμβαδίσει με τα σύγχρονα δεδομένα της κοινωνίας του 21ου αιώνα, περιγράφει ένα σύστημα μάθησης όπου αξιοποιείται η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας και ένα ρομπότ κοινωνικής αρωγής. Το σενάριο βασίζεται στις παιδαγωγικές θεωρίες της εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated learning) και του εποικοδομητισμού. Το αντικείμενο διδασκαλίας του σεναρίου αποτελούν οι βασικές κινήσεις του συστήματος Ήλιος – Γη – Σελήνη. Οι μαθητές χρησιμοποιούν κινητές συσκευές (ταμπλετ) για την αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ το ρομπότ κοινωνικής αρωγής ΝΑΟ έχει καθοδηγητικό και υποστηρικτικό ρόλο. Η πιλοτική εφαρμογή έδειξε ενθαρρυντικά στοιχεία, τα οποία ωθούν στην περαιτέρω μελέτη της υλοποίησης του σεναρίου σε μεγαλύτερη κλίμακα, ώστε να μελετηθεί η αποτελεσματικότητα του προτεινόμενου συστήματος μάθησης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles

Παρόμοια άρθρα

Μπορείτε επίσης ξεκινήστε μια προηγμένη αναζήτηση ομοιότητας για αυτό το άρθρο.