Η ισορροπία στο Ηλιακό Σύστημα: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με αξιοποίηση κοινωνικού ρομπότ και επαυξημένης πραγματικότητας

Περίληψη
Στο πλαίσιο της Έξυπνης Εκπαίδευσης, νέες τεχνολογίες και παιδαγωγικές προσεγγίσεις εφαρμόζονται στη διδακτική διαδικασία. Το παρόν διδακτικό σενάριο, επιδιώκοντας να συμβαδίσει με τα σύγχρονα δεδομένα της κοινωνίας του 21ου αιώνα, περιγράφει ένα σύστημα μάθησης όπου αξιοποιείται η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας και ένα ρομπότ κοινωνικής αρωγής. Το σενάριο βασίζεται στις παιδαγωγικές θεωρίες της εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated learning) και του εποικοδομητισμού. Το αντικείμενο διδασκαλίας του σεναρίου αποτελούν οι βασικές κινήσεις του συστήματος Ήλιος – Γη – Σελήνη. Οι μαθητές χρησιμοποιούν κινητές συσκευές (ταμπλετ) για την αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ το ρομπότ κοινωνικής αρωγής ΝΑΟ έχει καθοδηγητικό και υποστηρικτικό ρόλο. Η πιλοτική εφαρμογή έδειξε ενθαρρυντικά στοιχεία, τα οποία ωθούν στην περαιτέρω μελέτη της υλοποίησης του σεναρίου σε μεγαλύτερη κλίμακα, ώστε να μελετηθεί η αποτελεσματικότητα του προτεινόμενου συστήματος μάθησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Πασαλίδου Χ., & Φαχαντίδης Ν. (2023). Η ισορροπία στο Ηλιακό Σύστημα: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με αξιοποίηση κοινωνικού ρομπότ και επαυξημένης πραγματικότητας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 1149–1158. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5822
- Ενότητα
- Articles