Παιδιά με διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος αλληλεπιδρούν με Serious Games και τα ταξινομούν

Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εκπαιδευτικών ψηφιακών εφαρμογών (serious games) κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην εκπαιδευτική διαδικασία, ιδιαίτερα σε τομείς που στοχεύουν στην ειδική διαπαιδαγώγηση ατόμων με μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Ένας αξιοπρόσεκτος εκπαιδευτικός τομέας είναι αυτός που στοχεύει στην καλλιέργεια δεξιοτήτων των ατόμων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ). Τα Serious Games που κατασκευάζονται με στόχο την εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ, στηρίζονται αφενός σε πρότυπα μοντέλα σχεδιαστικής προσέγγισης συγκεκριμένων τεχνικών και παιδαγωγικών χαρακτηριστικών και αφετέρου σε ουσιαστική αξιολογητική διαδικασία. Ωστόσο, η αξιολόγηση αυτών των λογισμικών αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον όταν αυτή πραγματοποιείται από τους ίδιους τους χρήστες. Στην παρούσα μελέτη αξιολογούνται ποιοτικά χαρακτηριστικά 10 ψηφιακών λογισμικών ελεύθερης διακίνησης (δωρεάν), τις τελευταίας διετίας από παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, με ΔΑΦ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Καραβασίλης Α., & Τσιχουρίδης Χ. (2023). Παιδιά με διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος αλληλεπιδρούν με Serious Games και τα ταξινομούν. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0405–0418. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5754
- Ενότητα
- Articles