Let’s give peace a chance: μία πολυδιάσταστη αντιπολεμική κραυγή στο πλαίσιο εκμάθησης Αγγλικής γλώσσας

Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μια περιδιάβαση μαθητών Δημοτικού σε διαδικασίες βίωσης, εννοιολόγησης, ανάλυσης και εφαρμογής με πυρήνα τη ‘Μάθηση μέσω Σχεδιασμού’ στο πλαίσιο εκμάθησης Αγγλικής γλώσσας. Η προσπάθεια, μέσα από διαφοροποιημένο υλικό, δραστηριότητες και αναμενόμενα προϊόντα, στόχευε σε συμπερίληψη όλων των μελών, αφύπνιση και αντίδραση σε πραγματικές καταστάσεις. Τα παιδιά της Ε’ και ΣΤ’ τάξης εμβαπτίστηκαν σε οικείες και νέες πληροφορίες σχετικά με ειρηνοποιητικές δράσεις, συσχέτισαν με επίκαιρες πολεμικές συγκρούσεις ανά τον κόσμο, διαπραγματεύθηκαν έννοιες, κατηγοριοποίησαν είδη γραπτού και οπτικοακουστικού λόγου, ανέλυσαν τη λειτουργία διαφορετικών κωδίκων νοηματοδότησης όπως και κίνητρα δημιουργών, αντάλλαξαν απόψεις, πέρασαν μηνύματα με τα σώματά τους/ επιστολές/ζωγραφιές/ πολυτροπικά κείμενα, έδωσαν ανατροφοδότηση προφορικώς και μέσω γραπτών ερωτηματολογίων. Τα αποτελέσματα περιλάμβαναν γνήσια επικοινωνία και διάδραση, ενσυναίσθηση, αυτονομία, ανάληψη πρωτοβουλιών, συνεργασία, άνοδο δημιουργικότητας, αυτοπεποίθησης και υπευθυνότητας. To άρθρο επιδιώκει την ανάδειξη των πολυγραμματισμών για καλλιέργεια πολιτειότητας 21ου αιώνα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μπούζιου Α. (2023). Let’s give peace a chance: μία πολυδιάσταστη αντιπολεμική κραυγή στο πλαίσιο εκμάθησης Αγγλικής γλώσσας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 1111–1120. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5818
- Ενότητα
- Articles