«Τροφή για Σκέψη»: Ένα εφαρμοσμένο διδακτικό σενάριο για τη ΣΤ΄ Δημοτικού

Περίληψη
Η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή αποτελεί στόχο και κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους πολίτες της, καθώς συμβάλλει στην ευημερία των ανθρώπων. Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι σημαντικός στην προσπάθεια αυτή, καθώς οι μαθητές/μαθήτριες αποκτούν γνώσεις, αναγνωρίζουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες, κάνουν πιο υγιεινές επιλογές και αποκτούν θετική στάση για την υγιεινή διατροφή. Το παρόν διαθεματικό διδακτικό σενάριο, διάρκειας πέντε διδακτικών ωρών, υλοποιείται στη ΣΤ’ Δημοτικού. Περιλαμβάνει δραστηριότητες βασισμένες στα Α.Π.Σ. της Γλώσσας, της Γεωγραφίας και των Εικαστικών. Το σενάριο εφαρμόστηκε στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας «Ζω καλύτερα- Ευ ζην» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Με την ολοκλήρωση του σεναρίου οι μαθητές/μαθήτριες γνώρισαν διατροφικές συνήθειες των αρχαίων Ελλήνων και τις συνέκριναν με τις σύγχρονες, καθώς και με τη μεσογειακή διατροφή, ήρθαν σε επαφή με τους τομείς παραγωγής και την επεξεργασία προϊόντων, αντιλήφθηκαν τις διαφορές στα τρόφιμα που προέρχονται από τον πρωτογενή τομέα και τα επεξεργασμένα, δημιουργώντας ψηφιακά παιχνίδια, ώστε να υιοθετήσουν καθημερινές υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μάνεσης Ν., Κοκκόση Μ., Πεφάνη Μ., Πούλου Μ., & Τόγια Μποβολέτη Μ. .-Ε. (2023). «Τροφή για Σκέψη»: Ένα εφαρμοσμένο διδακτικό σενάριο για τη ΣΤ΄ Δημοτικού. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 1081–1090. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5815
- Ενότητα
- Articles