Απόψεις εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση στην προσχολική και πρώτη σχολική εκπαίδευση στη διάρκεια της πανδημίας


Δημοσιευμένα: Σεπ 30, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
τηλεκπαίδευση προσχολική εκπαίδευση πρώτη σχολική εκπαίδευση απόψεις εκπαιδευτικών πανδημία
Αργυρώ Δελησάββα
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου
Περίληψη

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να κλείσουν και η ακαδημαϊκή διαδικασία συνεχίστηκε διαδικτυακά. Σκοπός αυτής της μελέτης ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, την επικοινωνία με τους γονείς, τις εμπειρίες των παιδιών και τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συμμετείχαν 3 νηπιαγωγοί και 4 δάσκαλοι πρώτης και δευτέρας δημοτικού, και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω συνεντεύξεων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα μειονεκτήματα αφορούσαν κυρίως προβλήματα σύνδεσης με το δίκτυο και έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, ενώ τα πλεονεκτήματα ήταν η εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία και η διατήρηση επαφής με το σχολικό περιβάλλον. Ο ρόλος των γονέων ήταν σημαντικός, οι εμπειρίες των παιδιών με την τεχνολογία ήταν αρκετά καλές, ενώ τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών δεν ήταν θετικά (ιδιαίτερα στην αρχή της τηλεκπαίδευσης).

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles