Απόψεις εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση στην προσχολική και πρώτη σχολική εκπαίδευση στη διάρκεια της πανδημίας

Περίληψη
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να κλείσουν και η ακαδημαϊκή διαδικασία συνεχίστηκε διαδικτυακά. Σκοπός αυτής της μελέτης ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, την επικοινωνία με τους γονείς, τις εμπειρίες των παιδιών και τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συμμετείχαν 3 νηπιαγωγοί και 4 δάσκαλοι πρώτης και δευτέρας δημοτικού, και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω συνεντεύξεων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα μειονεκτήματα αφορούσαν κυρίως προβλήματα σύνδεσης με το δίκτυο και έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, ενώ τα πλεονεκτήματα ήταν η εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία και η διατήρηση επαφής με το σχολικό περιβάλλον. Ο ρόλος των γονέων ήταν σημαντικός, οι εμπειρίες των παιδιών με την τεχνολογία ήταν αρκετά καλές, ενώ τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών δεν ήταν θετικά (ιδιαίτερα στην αρχή της τηλεκπαίδευσης).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Δελησάββα Α., & Νικολοπούλου Κ. (2023). Απόψεις εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση στην προσχολική και πρώτη σχολική εκπαίδευση στη διάρκεια της πανδημίας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0219–0230. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5739
- Ενότητα
- Articles