Διδασκαλία Γεωγραφίας με τη συμβολή της Επαυξημένης Πραγματικότητας
Περίληψη
Με την ψηφιοποίηση των σχολικών εγχειριδίων και τον εμπλουτισμό τους με πολυμεσικά στοιχεία, η Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ) δύναται να μετατραπεί σε ένα σημαντικό βοηθητικό εργαλείο εκμάθησης της Γεωγραφίας Στ’ Δημοτικού Σχολείου. Στόχος της εργασίας είναι η παρουσίαση της παιδαγωγικής παρέμβασης και της αξιολόγησης του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού Επαυξημένης Πραγματικότητας που δημιουργήθηκε. 71 μαθητές/τριες από τρία δημοτικά σχολεία κλήθηκαν συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο πριν και μετά την παρέμβαση. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων έδειξαν ότι η κατάκτηση των γνωστικών στόχων επετεύχθη, ενώ η εφαρμογή ήταν ιδιαίτερα εύχρηστη, ελκυστική και αποδοτική. Επομένως, η συμβολή της παρούσας εργασίας είναι διπλή. Αρχικά σχεδιάστηκε ένα νέο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό έτοιμο προς χρήση. Δεύτερον, η έρευνα περιέχει το μεγαλύτερο ερευνητικό δείγμα στον ελλαδικό χώρο, ενώ εστιάζει τόσο στην επίτευξη των γνωστικών στόχων όσο και στην αξιολόγηση της εφαρμογής, γεγονός που γίνεται σε ελάχιστες έρευνες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Articles