Τόμ. 11 Αρ. 2Α (2022)
Άρθρα
Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση περιβάλλοντος ανακαλυπτικής - βιωματικής μάθησης για ενήλικες, που βασίζεται σε παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας με την χρήση κινητών συσκευών στο πεδίο της πολιτιστικής κληρονομιάς; Design, implementation & evaluation of AR game-based m-learning environment for adults, in the domain of cultural heritage education.
Κωνσταντίνος Στρατικόπουλος, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – COVID 19: Η Συνεισφορά του Πανεπιστημίου Κρήτης|Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α στην Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών (Μάρτιος 2020 – Μάρτιος 2021)
Παναγιώτης Αναστασιάδης, Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης, Χρήστος Συννεφάκης
Το μοντέλο της Εσωτερικής Ανεστραμμένης τάξης (In-Class Flip) ως μεθόδου συμπερίληψης στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως. Μια μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της Πληροφορικής στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΥΡΟΔΗΜΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση των προσφύγων μαθητών/-τριών την περίοδο της πανδημίας. Αναπαραστάσεις διευθυντών/-τριών κι εκπαιδευτικών.
Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula)
Κοινότητες, ριζωματική μάθηση και μοντέλα αξιολόγησης: Μια κριτική οικοσυστημική προσέγγιση
Αλέξης Μπράιλας, Κωνσταντίνος Παπαχριστόπουλος
Αυταξιολόγηση και ανατροφοδότηση σε εκπαιδευτικό υλικό ποιοτικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης
Σοφία Μπακολουκά, Βασιλική Ιωακειμίδου, Χαράλαμπος Μουζάκης
Ο ρόλος των δραστηριοτήτων αξιολόγησης ως βασικό στοιχείο αλληλεπίδρασης των φοιτητών/τριών με το εκπαιδευτικό υλικό σε ένα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα: η περίπτωση της θεματικής ενότητας ΕΤΑ 50
Ευάγγελος Κελεσίδης, Βασίλειος Ζακόπουλος, Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα
H Τεχνολογία Blockchain στην εκπαίδευση και οι νέες προοπτικές (Blockchain technology in education and the new perspectives)
Δημοσθένης Σπυρίδων Σαλαγιάννης, Γρηγόρης Σπυρίδων Σαλαγιάννης, Στέφανος Αρμακόλας, Αλέξανδρος Μικρογιαννίδης
Αποτίμηση Εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος: «ΤΠΕ και ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ»
Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης, Αλεξία Σπανουδάκη
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μαθημάτων MOOC με βάση τα κριτήρια αξιολόγησής τους
Βασίλειος Γεώργιος Νεοφώτιστος
Η αποτελεσματικότητα της μάθησης μέσω της επικοινωνίας εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μαθητές τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης στην εξΑΕ κατά την περίοδο του κορονοϊού: Απόψεις των εκπαιδευτικών.
Μαρία Παναγιώτα Φακουρέλη, Σοφία Παπαδημητρίου, Απόστολος Κώστας