Τόμ. 11 Αρ. 2Α (2022)

Δημοσιευμένα: 2022-01-22

H Τεχνολογία Blockchain στην εκπαίδευση και οι νέες προοπτικές (Blockchain technology in education and the new perspectives)

Δημοσθένης Σπυρίδων Σαλαγιάννης, Γρηγόρης Σπυρίδων Σαλαγιάννης, Στέφανος Αρμακόλας, Αλέξανδρος Μικρογιαννίδης

Αποτίμηση Εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος: «ΤΠΕ και ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ»

Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης, Αλεξία Σπανουδάκη