Αυταξιολόγηση και ανατροφοδότηση σε εκπαιδευτικό υλικό ποιοτικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνάται βιβλιογραφικά ο ρόλος των δραστηριοτήτων αυτοαξιολόγησης και ανατροφοδότησης σε εκπαιδευτικό υλικό κατάλληλο για εφαρμογή στην εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης (εξΑΣΕ). Αναδεικνύεται η σπουδαιότητα και η χρηστικότητα των δραστηριοτήτων ανατροφοδότησης και αυτοαξιολόγησης σε εκπαιδευτικό υλικό εξΑΣΕ, καθώς προσφέρουν στους/στις εκπαιδευόμενους/νες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης με το εκπαιδευτικό υλικό το οποίο καλείται να «διδάξει» τους/τις εκπαιδευόμενους/νες δεδομένου της φυσικής απόστασης αυτών με τον/την εκπαιδευτικό. Συγκεκριμένα, πληροφορούν τους εκπαιδευόμενους και τους εκπαιδευτικούς για τη μαθησιακή πρόοδο και την επίδοση των πρώτων, προσφέρουν επιπλέον ευκαιρίες μάθησης αξιοποιώντας τα λάθη και τις αδυναμίες των απαντήσεων και καθοδηγούν τους εκπαιδευόμενους στο επόμενο βήμα. Επίσης, καταγράφονται τα χαρακτηριστικά ποιοτικής ανατροφοδότησης σε εκπαιδευτικό υλικό εξΑΣΕ και επισημαίνεται η απαιτούμενη προσοχή στον χρόνο, το περιεχόμενο και το ύφος των εκφράσεων της παρεχόμενης ανατροφοδότησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 2Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα