Προφορική Ανακοίνωση > Διδασκαλία και Μάθηση στις Φ.Ε. με ψηφιακά εργαλεία & πρακτικές (AR/VR, Τεχνητή Νοημοσύνη/AI)
Όλα τα Τεκμήρια
H Αξιοποίηση του ChatGPT για τη Δημιουργία Ανατρεπτικών Κειμένων στην Εκπαίδευση της Φυσικής
Κωνσταντίνος Σωφρονίδης, Αναστάσιος Ζουπίδης, Δημήτριος Πνευματικός
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το Φαινόμενο του Λωτού με Στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας
Μυρτώ Μπερίκου, Γεώργιος Πέικος, Άγγελος Σοφιανίδης, Άννα Σπύρτου
Αντιλήψεις Ελλήνων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη Μάθηση, με βάση τη Διερεύνηση
Μανόλης Κουσλόγλου, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Ζουπίδης, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Αξιολόγηση Επιστημονικών Ορισμών Μαθητριών και Μαθητών σε Θεματικές Περιοχές της Ρομποτικής και της Μηχανικής
Ελπίδα Δικαία Καράμπαλη, Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη, Νικόλαος Φαχαντίδης
Αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων στην Ανάπτυξη Μαθησιακών Ακολουθιών για την Κλιματική Αλλαγή από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς
Νίκος Καπελώνης, Δημήτρης Σταύρου
Διερεύνηση Ετοιμότητας Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Αξιοποίηση του Bee-Bot στα Πλαίσια του Μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος
Καλλιόπη Κανάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Διερεύνηση των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα στην υποστήριξη της έρευνας στη διδακτική των φυσικών επιστημών
Αθανάσιος Βελέντζας, Ιωάννης Θεοδώνης
Δυνατότητες και Προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση STEM: Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Δημήτρης Πανάγου, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Εξερευνώντας τις Εποχές: Μια Συγκριτική Μελέτη με Πραγματικά και Εικονικά μοντέλα
Αδαμαντία Μαρίνα Λαμπροπούλου, Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Νικόλαος Μήτρακας, Αντώνιος Καραβασίλης
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνητής Νοημοσύνης στην Μελέτη Εννοιών και Φαινομένων των Φυσικών Επιστημών
Ζώης Ασημακόπουλος, Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στις Φυσικές Επιστήμες: Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Αναστασία Γεωργίου, Αθηνά Καρατζά, Νέλλη Κ.Μ. Μαρώση, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Αποστολία Γαλάνη
Η Εμπλοκή Μικρών Παιδιών με Έννοιες Νανοτεχνολογίας μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών: Η περίπτωση του Καθαρισμού Νερού με Νανοϋλικά
Πανδώρα Δορούκα, Χριστοθέα Παπαδάκη
Η Συνεισφορά της Μηχανικής Προτροπών με Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα στην Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επιστημονικού Συλλογισμού στο μάθημα της Φυσικής
Αντώνιος Ματσίγκος, Γεώργιος Κρητικός
Η Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης & Επαυξημένης Πραγματικότητας στις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική και Πρωτοσχολική ηλικία
Παρθενία Τζαμαρία, Αναστάσιος Ζουπίδης
Μια Ολοκληρωμένη Προσέγγιση της TN, της Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και των Γραμματισμών: Το Ελληνικό Chatbot Talos
Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη, Απόστολος Σιώκας
Παιδαγωγικός Πράκτορας στη Φυσική Λυκείου: Βελτιώνει την Κατανόηση Γραφικών Παραστάσεων;
Σιλβέστρα Σακελλαρίου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Συστηματική Ανασκόπηση της χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μέσω Chatbots σε Φυσική, Μαθηματικά, Γλώσσα και Κοινωνικές Σπουδές
Ευφρανσία Τζαγκαράκη, Σταμάτιος Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Σχεδιαστικές Αρχές Κατασκευής Διαδραστικών Προσομοιώσεων
Μιχαήλ Στεφανής, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης
Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες: Η Αξιολόγηση του ChatGPT στην Κατανόηση Θερμικών Φαινομένων
Γεωργία Βακάρου, Γεώργιος Στύλος, Κώστας Γεωργόπουλος, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Χρήση του ChatGPT στον Διδακτικό Σχεδιασμό: Μια Μελέτη υπό το Πρίσμα της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου
Γιώργος Πέικος, Δημήτρης Σταύρου