Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στις Φυσικές Επιστήμες: Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Περίληψη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Τ.Ν.) εξελίσσεται ραγδαία και εφαρμόζεται ολοένα και περισσότερο στην εκπαίδευση. Παρά τη δυναμική της, η αξιοποίησή της στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε.) παραμένει περιορισμένη. Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές εφαρμογές της Τ.Ν. και τα οφέλη της στα προαναφερθέντα πεδία. Για τον λόγο αυτό, μελετήθηκαν σχετικά άρθρα των τελευταίων πέντε ετών, με τα ευρήματα να επιβεβαιώνουν την Τ.Ν. ως πολλά υποσχόμενο εργαλείο, αφού προάγει την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας και ενισχύει την εμπλοκή των μαθητών/τριών στα μαθήματα Φ.Ε., ενώ φαίνεται να έχει θετική επίδραση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και στα διδακτικά αντικείμενα που εξετάστηκαν. Ωστόσο, τονίζεται η ανάγκη για περαιτέρω έρευνα και ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών που αξιοποιούν Τ.Ν..
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση