Ανακοινώσεις


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία της ΕΝΕΦΕΤ

2023-12-20

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ανακοινώνουμε την έκδοση Ειδικού Τεύχους (Special Issue) του περιοδικού Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία της ΕΝΕΦΕΤ.

Το Ειδικό Τεύχος θα περιλαμβάνει αποκλειστικά εργασίες που παρουσιάστηκαν στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση της ΕΝΕΦΕΤ στα Ιωάννινα.

Κάθε συγγραφέας ή συν-συγγραφέας μπορεί να υποβάλει μέχρι μία εργασία.

Οι εργασίες θα υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας του περιοδικού στο σύνδεσμο
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/RiSTE/about/submissions#authorGuidelines  μέχρι τις 1Μαΐου 2024.

Οι εργασίες που θα δημοσιευτούν στο Ειδικό Τεύχος του περιοδικού δεν θα συμπεριληφθούν στα Πρακτικά του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση.

Οι προδιαγραφές συγγραφής των εργασιών φαίνονται εδώ https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/RiSTE/about/submissions

Με εκτίμηση, 

Από την Οργανωτική Επιτροπή 

Κωνσταντίνος Κώτσης
Γεώργιος Στύλος

 

Από την ΕΝΕΦΕΤ

Ο Πρόεδρος
Αναστάσιος Ζουπίδης  

 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

2023-12-20

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Τρέχον τεύχος


Τόμ. 13 (2023): Τόμ. 13 (2023): 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Πρακτικά

Δημοσιευμένα: 2024-09-12

Θεωρητική προσέγγιση των σχέσεων μεταξύ απόψεων και πρακτικών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

Βασίλης Τσελφές, Αναστάσιος Ζουπίδης, Χριστίνα Τσαλίκη, Μαρία Καρνέζου, Πέτρος Καριώτογλου

Το νέο πρόγραμμα σπουδών Φυσικής Λυκείου

Γεώργιος Τόμπρας, Αλέξανδρος Κατέρης, Γεώργιος Πολυζώης, Γεώργιος Θ. Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών Φυσικής του Γυμνασίου

Έκτορας Νισταζάκης, Ευστράτιος Καπότης, Γεωργία Ρουμπέα, Αθηνά Γκινούδη, Κωνσταντίνος Κεραμίδας, Ανάργυρος Δρόλαπας, Νικόλαος Διαμαντής, Γεώργιος Θ. Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών Φυσικών Δημοτικού

Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Ουρανία Γκικοπούλου, Ματθαίος Πατρινόπουλος, Κωνσταντίνος Μιτζήθρας, Εμμανουήλ Αποστολάκης, Γεώργιος Θ. Καλκάνης

Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος

Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Δέσποινα Ιμβριώτη, Βασιλική Ιωακειμίδου, Γεώργιος Θ. Καλκάνης

Αστρονομία στη σχολική εκπαίδευση: Μια απουσία που μετράει

Γεώργιος Μπαμπασίδης, Αποστολία Γαλάνη, Νίκος Λαμπρινός, Ισαάκ Παρχαρίδης

Ένα ανατρεπτικό κείμενο για την κατανόηση της έννοιας της μαύρης τρύπας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Νικόλαος Βλαχοστέργιος, Αναστάσιος Ζουπίδης, Δημήτριος Πνευματικός

Διδακτική προσέγγιση για τους συγκλίνοντες φακούς στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Αγγελική Κοτταρά, Μαρία – Χρυσούλα Δημητράκου, Ιωάννης Σταράκης

Εξέλιξη ιδεών φοιτητών για τις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες των νανοσωματιδίων

Ιωάννης Μεταξάς, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Ιωάννης Παυλίδης, Δημήτρης Σταύρου

Εφαρμογές νανοτεχνολογίας για μαθητές Λυκείου

Ελένη Ντεβετούδη, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης

Διερεύνηση γνώσεων των μαθητών Λυκείου σε σχέση με τα ιστορικά στοιχεία της Φυσικής

Ιωάννης Καρδαράς, Γεωργία Τόλη, Βαΐτσα Τσακστάρα, Μαρία Καλλέρη

Λογοτεχνία και Φυσικές Επιστήμες: Η Μαρί Κιουρί μέσα από την ψηφιακή αφήγηση

Σοφία Καραγιάννη, Μαίρη Πασπαλιάρη, Βασιλική Ιωακειμίδου, Παναγιώτης Πήλιουρας

Διδασκαλία της στρατηγικής ελέγχου μεταβλητών με αξιοποίηση της παιδαγωγικής πράκτορα επαυξημένης πραγματικότητας «Νεφέλη»

Άγγελος Σοφιανίδης, Αναστάσιος Ζουπίδης, Σιλβέστρα Σακελλαρίου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης

Διεπιστημονική προσέγγιση διδασκαλίας του φυσικού εκκρεμούς με τη βοήθεια του BBC micro:bit

Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Νικόλαος Μήτρακας, Αντώνιος Καραβασίλης, Διονύσιος Βαβουγυιός

Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση σεμιναρίου εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση STEM

Ιωάννα Σταύρου, Ηλίας Μπόικος, Βασίλης Μιχαλόπουλος, Αχιλλέας Μανδρίκας, Κυριάκος Κυριακού, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Sol(ar) system: Η επαυξημένη πραγματικότητα στη διδασκαλία εννοιών αστρονομίας στο μάθημα της Γεωγραφίας

Αναστασία Γεωργίου, Αθηνά Καρατζά, Γεώργιος Ε. Μπαμπασίδης, Αποστολία Γαλάνη

Στατιστική, γεωγραφία και ΤΠΕ. Μπορούν να πορευτούν μαζί; Απόψεις μαθητών/τριών Β/θμιας εκπαίδευσης

Ουρανία Ρίζου, Αικατερίνη Κλωνάρη, Νικόλαος Αποστολέλλης, Χαράλαμπος - Γεράσιμος Ρίζος

Φως και χρώματα - Σενάριο διδασκαλίας με την αξιοποίηση των ΤΠΕ

Ουρανία Γκικοπούλου, Βασίλειος Αξιομάκαρος


Προβολή όλων των τευχών