6η Ανακοίνωση: Εγγραφή στο Συνέδριο

2025-02-04

Οδηγίες Εγγραφής στο Συνέδριο

Όροι συμμετοχής

Τις εργασίες του 14ου Πανελλήνιου Συνέδριου της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται, είτε με εργασία (προφορική ανακοίνωση, συμπόσιο, αναρτημένη ανακοίνωση, εργαστήριο, συνεδρία στρογγυλής τραπέζης) είτε με απλή συμμετοχή (χωρίς εργασία). Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή στο Συνέδριο επιβαρύνεται με έξοδα εγγραφής.

Το κόστος εγγραφής διαφοροποιείται ανάλογα με την ιδιότητα του συμμετέχοντος αλλά και την ημερομηνία καταβολής του αντίστοιχου ποσού. Ανάλογα με την περίπτωση, η οικονομική επιβάρυνση έχει ως εξής:

Εγγραφή ΜΕΧΡΙ 5 Μαρτίου 2025

Συμμετοχή με εισήγηση

Μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, Μεταδιδάκτορες, Εκπαιδευτικοί: 40€

Προπτυχιακοί, Μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες (ανεξάρτητα αν διαθέτουν και άλλη ιδιότητα π.χ. εκπαιδευτικός): 40€

Συμμετοχή χωρίς εισήγηση

Μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, Μεταδιδάκτορες, Εκπαιδευτικοί: 40€

Προπτυχιακοί, Μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες (ανεξάρτητα αν διαθέτουν και άλλη ιδιότητα π.χ. εκπαιδευτικός): 20€

 

Εγγραφή ΑΠΟ 6 Μαρτίου 2025

Συμμετοχή με εισήγηση

Μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, Μεταδιδάκτορες, Εκπαιδευτικοί: 60€

Προπτυχιακοί, Μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες (ανεξάρτητα αν διαθέτουν και άλλη ιδιότητα π.χ. εκπαιδευτικός): 60€

Συμμετοχή χωρίς εισήγηση

Μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, Μεταδιδάκτορες, Εκπαιδευτικοί: 60€

Προπτυχιακοί, Μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες (ανεξάρτητα αν διαθέτουν και άλλη ιδιότητα π.χ. εκπαιδευτικός): 30€

Το ποσό της εγγραφής καλύπτει:

  1. Παρακολούθηση των εργασιών του Συνεδρίου
  2. Υλικό του Συνεδρίου (πρόγραμμα, βεβαιώσεις παρακολούθησης)
  3. Καφέ και εδέσματα στα διαλείμματα και ελαφρά γεύματα
  4. Πρακτικά συνεδρίου σε ψηφιακή μορφή

Εγγραφή

Η εγγραφή στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση θα γίνει με την παρακάτω διαδικασία:

Βήμα 1ο. Πληρωμή

1α. Πληρωμή με κάρτα

Η πληρωμή με πιστωτική τράπεζα γίνεται μέσω εφαρμογής του ΕΛΚΕ ΑΠΘ, που μπορείτε να βρείτε στο https://rc.auth.gr/conference/204. Αφού επιλέξετε την κατηγορία του κόστους συμμετοχής, για να ολοκληρώσετε την διαδικασία, θα χρειαστεί να συμπληρώστε ως στοιχεία πληρωμής τον τύπο του αποδεικτικού εγγράφου που επιθυμείτε (απόδειξη ή τιμολόγιο) και τα προσωπικά σας στοιχεία. Σε περίπτωση που επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου θα χρειαστεί να συμπληρώστε και τα στοιχεία του τιμολογίου. Η μεν απόδειξη αποστέλλεται άμεσα το δε τιμολόγιο θα σας δοθεί στο Συνέδριο.

1β. Πληρωμή διατραπεζική (με μεταφορά χρηματικού ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό)

Καταθέτετε το ποσό που αντιστοιχεί στην ιδιότητά σας όπως έχει ανακοινωθεί στο παραπάνω πίνακα στον τραπεζικό λογαριασμό με τα παρακάτω στοιχεία:

Στοιχεία Τραπεζικού λογαριασμού:

ΤΡΑΠΕΖΑ: PIRAEUS BANK

BANK SWIFT CODE: PIRBGRAA

IBAN: GR9801722020005202002079933

ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5202-002079-933

ΚΑΤΟΧΟΣ: ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΚΕ.Δ.Ε.Α. (3ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ, 54636 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις παρατηρήσεις της κατάθεσης να σημειώσετε το χαρακτηριστικό “12775/Ονοματεπώνυμο του συμμετέχοντα”.

Για παράδειγμα, “12775/ΓΕΩΡΓΙA ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝIΔΟΥ”.

Βήμα 2ο. Φόρμα εγγραφής.

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ (είναι Google form: https://forms.gle/G1TQ5ukpEkS7UQEq9) αμέσως μετά την κατάθεση του αντίτιμου εγγραφής και συμπληρώστε τη φόρμα που αφορά την επιβεβαίωση εγγραφής και την έκδοση του παραστατικού που επιθυμείτε (απόδειξη ή τιμολόγιο).

Στη  Φόρμα εγγραφής, συμπληρώνετε τα στοιχεία του συμμετέχοντα στο Συνέδριο, το ποσό και την ημερομηνία της κατάθεσης, καθώς επίσης και τα ID (εμφανίζονται κατά την υποβολή) των εργασιών που συμμετέχετε ως παρουσιαστής. Επιλέγετε το είδος του παραστατικού που επιθυμείτε, και συμπληρώνετε τα στοιχεία στα οποία θέλετε να εκδοθεί το παραστατικό. Τέλος, επιβεβαιώνετε την ορθότητα των στοιχείων που δηλώσατε.

Μετά από λίγο θα παραλάβετε email που θα αναφέρει τα στοιχεία που δηλώσατε. Επισημαίνεται ότι το παραστατικό της κατάθεσης θα εκδοθεί σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώσατε. Μετά την υποβολή των στοιχείων δεν μπορεί να γίνει τροποποίηση αυτών (όπως π.χ. να εκδοθεί απόδειξη αντί τιμολογίου ή και αντίστροφα).

Τέλος,  στείλτε το αποδεικτικό πληρωμής της τράπεζας στο email:  akouma@auth.gr

 Παρατηρήσεις

Όσοι εγγράφονται ως προπτυχιακοί φοιτητές, μεταπτυχιακοί φοιτητές και υποψήφιοι διδάκτορες θα πρέπει με τη συμπλήρωση της φόρμας που αφορά την επιβεβαίωση εγγραφής να στέλνουν και αντίγραφο της φοιτητικής τους ταυτότητας του Ακαδ. Έτους 2024-2025 ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο που να επιβεβαιώνει τη φοιτητική τους ταυτότητα στο mail: akouma@auth.gr

Για κάθε εργασία που θα γίνει αποδεκτή για να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του συνεδρίου θα πρέπει τουλάχιστον ο συγγραφέας που θα την παρουσιάσει να εγγραφεί μέχρι 5 Μαρτίου 2025. Υπενθυμίζουμε ότι ο κάθε συγγραφέας μπορεί να παρουσιάσει το πολύ μία εργασία για κάθε μια από τις τρεις διαφορετικές κατηγορίες. Δηλαδή μπορεί να παρουσιάσει συνολικά το πολύ 3 εργασίες (π.χ. μια Προφορική Ανακοίνωση, μια Αναρτημένη Ανακοίνωση και ένα Εργαστήριο).  Ως εκ τούτου μια εγγραφή καλύπτει μέχρι τρεις εργασίες για παρουσίαση διαφορετικής κατηγορίας του Προγράμματος του Συνεδρίου. Πέρα των εργασιών αυτών, ο κάθε σύνεδρος μπορεί να είναι ως συγγραφέας  και σε άλλες εργασίες (ως συμμετοχή).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης εγγραφής και επιστροφής των χρημάτων.