Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις
14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Σχεδιάζοντας Συμπεριληπτικά Περιβάλλοντα Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες: Μια Σειρά Διερευνητικών Δραστηριοτήτων για τη Διδασκαλία της Πλεύσης/Βύθισης
Αναστασία Οικονόμου, Άγγελος Σοφιανίδης
Η Διδασκαλία των Γεωεπιστημών, στην Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση, μέσα από Εκπαιδευτικές Γεωδιαδρομές στο Αστικό Περιβάλλον
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΝΤΌΚΩΣΤΑΣ, ΑΣΣΗΜΙΝΑ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΥ, ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΝΤΟΚΩΣΤΑ
Φτερό στον Άνεμο: Η Παρουσία των Πτηνών στα Βιβλία Μελέτης Περιβάλλοντος και Φυσικών του Δημοτικού Σχολείου
Γεώργιος Αμπατζίδης, Καλλιόπη Στάρα, Ρήγας Τσιακίρης, Τζων Μ. Χάλλεϋ
Ενσωμάτωση Ρομποτικής, Τεχνητής Νοημοσύνης και Τέχνης σε Αειφόρες Εκπαιδευτικές Πρακτικές: Ένα Πρότυπο Έξυπνου Σχολείου
Αικατερίνη Σπίτσα, Αναστασία Σουλιώτου, Σοφία Χατζηγεωργιάδου
Εκπαίδευση για την Κλιματική Αλλαγή μέσα από STEM Δραστηριότητες
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου, Αθανασία Κοκολάκη, Αργύρης Νιπυράκης, Γιώργος Πέικος, Γιάννης Μεταξάς, Νίκος Καπελώνης, Ελένη Μποτζάκη, Χαρίκλεια Μπιτσάκη, Κατερίνα Τσιφετάκη, Καλλιόπη Ζάρμπα, Μαρία Γαβαλά, Ιωάννης Ξυπολιάς, Χρήστος Μασούρας
Σχεδιασμός Ανατρεπτικών Κειμένων: Μια Νέα Πρόταση για το Συνδυασμό Δηλωτικής και Διαδικαστικής Γνώσης
Παναγιώτα Χριστοδούλου, Δημήτριος Πνευματικός
Σχεδίαση Δραστηριοτήτων για την Οργάνωση Επίσκεψης στο Μετεωροσκοπείο του ΑΠΘ στο Πλαίσιο Μη-Τυπικής Εκπαίδευσης
Φλώρα Μαντελάκη, Δέσποινα Πραβίτα, Γρηγορία Κιοσσέ, Ελένη Πετρίδου
Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη Σημασία της Νανοτεχνολογίας στις Βιοιατρικές Επιστήμες σε Μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειρήνη-Ζαχαρούλα Ανδρεάκου, Γεώργιος Αμπατζίδης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Επιστήμες και Τεχνολογίες στα «Οράματα» των Εκπαιδευτικών για το Μέλλον μας
Βασίλης Τσελφές, Αντιγόνη Παρούση
Η Κλιματική Αλλαγή στα καινούρια Προγράμματα Σπουδών του Ελληνικού Σχολείου
Δημήτρης Ρόρρης, Αθηνά Καρατζά, Αναστασία Γεωργίου, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Αποστολία Γαλάνη
Επιστημονικός Εγγραμματισμός Μαθητών/τριών Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού: Στάσεις για την Επιστήμη και Επιστημικές Πεποιθήσεις
Αικατερίνη Σαργιώτη, Αναστάσιος Εμβαλωτής
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το Φαινόμενο του Λωτού με Στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας
Μυρτώ Μπερίκου, Γεώργιος Πέικος, Άγγελος Σοφιανίδης, Άννα Σπύρτου
Σχολεία Ανοικτά στην Προστασία του Κλίματος και την Εξοικονόμηση Ενέργειας, 2017-2019, Βερολίνο-Αθήνα
Παναγιώτης Πήλιουρας, Βασιλική Ιωακειμίδου
Παιδαγωγικός Πράκτορας στη Φυσική Λυκείου: Βελτιώνει την Κατανόηση Γραφικών Παραστάσεων;
Σιλβέστρα Σακελλαρίου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες: Η Αξιολόγηση του ChatGPT στην Κατανόηση Θερμικών Φαινομένων
Γεωργία Βακάρου, Γεώργιος Στύλος, Κώστας Γεωργόπουλος, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Διδάσκοντας την Παλίρροια: Ανάλυση της Αλληλεπίδρασης Γης-Σελήνης μέσω της Βαρύτητας
Παναγιώτης Ταμπάκης, Στέφανος Ασημόπουλος
Ανάπτυξη Δραστηριοτήτων για την Καλλιέργεια Κλιματικού Γραμματισμού από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς
Ελένη Μποτζάκη, Δημήτρης Σταύρου
Σχεδιαστικές Αρχές Κατασκευής Διαδραστικών Προσομοιώσεων
Μιχαήλ Στεφανής, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης
Αντιλήψεις και Επίγνωση Νέων για τους ΣΒΑ Περιβάλλοντος και Κλιματικής Δράσης: Η Περίπτωση της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ελευθερία Γαλάρα, Aντιγόνη Καρνεσιώτη- Σημαντήρα , Aλεξάνδρα Ματσουκατίδου, Στεφανια Παρασκευοπούλου, Αγγελική Τσοπανίδου, Ελένη Κολοκούρη, Γεώργιος Μαρκοζάννες, Κατερίνα Πλακίτση
CLIMADEMY: Ακαδημίες εκπαιδευτικών για την κλιματική αλλαγή
Ιωάννης Μεταξάς, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου, Αθηνά Γκινούδη, Νίκος Καλυβίτης, Μαρία Κανακίδου
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υπηρεσία της Εκπαίδευσης: Εφαρμογές και Εργαλεία για την Υποστήριξη των Εκπαιδευτικών
Θεόδωρος Καραφυλλίδης, Μάριος Παπαευριπίδου, Υβόνη Παύλου
Μια Εκπαιδευτική Πρόταση για τη Διδασκαλία της Έννοιας του Χρόνου: Ιστορικές, Πολιτισμικές και Επιστημονικές Διαστάσεις
Ελένη Αλεξίου, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Αξιοποίηση Πολλαπλών Αναπαραστάσεων για την Ανάπτυξη Υλικού Ερμηνείας Γραφικών Παραστάσεων
Μαρίνα Τσαουσίδη, Αναστάσιος Μολοχίδης
Σχεδιάζω Ηλιακό Ρολόι στο Σχολείο μου και το Αξιοποιώ Εκπαιδευτικά: Πώς η Διαδικτυακή Κοινότητα Πρακτικής «Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση» συντονίζει μια Δράση Ευρείας Κλίμακας
Μανόλης Κουσλόγλου, Παναγιώτης Παζούλης, Μιχάλης Δογραματζίδης, Αρχιμήδης Καραγιαννίδης
Ζωντανεύοντας τη Φυσική του Einstein στην σχολική τάξη: Διερευνητικό εργαστήριο για Εκπαιδευτικούς
Γεωργία Βακάρου, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Δυνατότητες και Προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση STEM: Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Δημήτρης Πανάγου, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Από το Παραδοσιακό Εργαστήριο στους Μικροελεγκτές: Καινοτόμες Προσεγγίσεις για Μετρήσεις Θερμοκρασίας
Άννα Κουμαρά, Μιχάλης Μπακάλογλου, Χαρίτων Πολάτογλου
Φύση της Επιστήμης και Στρατηγική Ελέγχου Μεταβλητών: Διασυνδέσεις και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές
Βασίλειος Γκάγκας, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Διδακτική Παρέμβαση για τους Εξωπλανήτες, από την σκοπιά της Φύσης της Επιστήμης
Νικόλαος Βλαχοστέργιος, Άννα Κουμαρά, Αναστάσιος Μολοχίδης
Αντιλήψεις Νέων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης 8,9 και 12: η Περίπτωση της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων
Αθηνά Ζαγανίδου, Ζαφειρία Σολωμονίδου , Σταματία Τζοβάρα , Χρυσούλα Τριάντη , Ελένη Κολοκούρη , Γεώργιος Μαρκοζάννες , Κατερίνα Πλακίτση
Αξιολόγηση Διδακτικών Σεναρίων Εκπαιδευόμενων Καθηγητών, υπό το πρίσμα της Μάθησης Μέσω Σχεδιασμού των Πολυγραμματισμών
Κάλλια Κατσαμποξάκη - Hodgetts, Αναστασία Πρατικάκη, Ειρήνη Σπανάκη , Γιώργος Χατζηδάκης , Νίκος Χανιωτάκης
Διδακτικός σχεδιασμός για τον Στατικό Ηλεκτρισμό και Πιλοτική εφαρμογή σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στη Στ΄ Τάξη Δημοτικού
Αναστασία Γκουλγκούτη, Ελευθερία Τσιούρη
Τα Παιδιά Σχεδιάζουν τις Υπαίθριες Τάξεις τους
Χριστίνα Κουτουβέλη, Ειρήνη Χατζαρά, Θεοδώρα Καρίκα, Φεβρωνία Λαΐου, Αποστολία Γαλάνη
Διαλεκτική Συσχέτιση Παιχνιδιού και STEM στην Προσχολική Εκπαίδευση: Παράδειγμα Εφαρμογής ενός Εκπαιδευτικού Πειράματος
Ηρώ Ζαχαριάδη, Γλυκερία Φραγκιαδάκη
Πρωτοβουλίες για την Προώθηση του Κλιματικού Γραμματισμού στην Εκπαιδευτική Κοινότητα
Παναγιώτης Πήλιουρας, Μαρία Δημοπούλου
Ενσωμάτωση Προσομοιώσεων στην Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών: Στάσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ04
Χρυσάνθη Γίδαρη - Γουναρίδου, Ιωάννης Λεύκος
Ανακαλύπτοντας τον Ηλεκτρισμό στην Προσχολική Εκπαίδευση
Λεωνίδας Γαβρίλας, Μαριάννα-Σωτηρία Παπανικολάου, Κωνσταντίνος Κώτσης
Προετοιμάζοντας μελλοντικούς/μελλοντικές Νηπιαγωγούς για τη Διαμόρφωση Σύγχρονων Συμπεριληπτικών Περιβαλλόντων Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες
Άγγελος Σοφιανίδης , Νάγια Στυλιανίδου
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός IB-ARGI για τη διδασκαλία των ηλεκτρικών κυκλωμάτων σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού
Παρασκευή Φασιά, Άγγελος Σοφιανίδης
Προώθηση των Δεξιοτήτων του 21ου Αιώνα μέσω μίας Διδακτικής Παρέμβασης για το Φαινόμενο της Υδροφοβίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Λάζαρος Πελέκας, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Ηρώ Κολιάκου
Η Σημασία της Διδασκαλίας της Κβαντικής Διεμπλοκής. Στρατηγικές του Διδακτικού της Μετασχηματισμού και Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Αριστοτέλης Γκιόλμας, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Αικατερίνη Μπενίση, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Ζωγραφιά Παπαναγιώτου
Ανακαλύπτοντας τον Ένοχο: Μια Πρόταση Διδακτικής Παρέμβασης Επίλυσης Μυστηρίου με Ηλεκτρονική Μικροσκοπία Σάρωσης (SEM)
Φλώρα Μαντελάκη, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Διδασκαλία της Εξάτμισης των Υγρών μέσω Πρακτικών: η Συμβολή της στις Πρακτικές που Αφορούν στο Σχεδιασμό Διερευνήσεων και τη Συγκρότηση Επιχειρημάτων
Αλέξανδρος Σακελλαρόπουλος, Μιχαήλ Σκουμιός
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στις Φυσικές Επιστήμες: Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Αναστασία Γεωργίου, Αθηνά Καρατζά, Νέλλη Κ.Μ. Μαρώση, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Αποστολία Γαλάνη
Αξιοποίηση της Νανοεπιστήμης- Νανοτεχνολογίας στην Αντιμετώπιση της Τυφλότητας Απέναντι στα Φυτά: Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ειρήνη Φουλίδου, Άννα Σπύρτου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Ιωάννης Λεύκος, Γιώργος Πέικος, Αλέξανδρος Αμπράζης
Ανάπτυξη και Εγκυροποίηση Εργαλείου Ανίχνευσης και Αξιολόγησης Επιστημονικού Συλλογισμού σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Γεώργιος Χιονάς, Αναστάσιος Εμβαλωτής
H Ενσώματη Μεταφορά ως Βασικό Στοιχείο της Δυναμικής Διαδικασίας της Μάθησης: Η Περίπτωση της Φαινόμενης Κίνησης της Σελήνης στο Πλαίσιο του Διδακτικού Πειράματος
Ιωάννης Σταράκης, Παναγιώτης Παντίδος, Κρυσταλλία Χαλκιά
Από το μακρόκοσμο στο μικρόκοσμο - Από τις φυσικές ιδιότητες στις διαμοριακές δυνάμεις
Αναστασία Γκιγκούδη, Αγαθονίκη Μαμζερίδου, Σοφία Παταρούδη
Κοινωνικό-Επιστημονικά Ζητήματα στα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των Φυσικών Επιστημών
Μαρία Χριστοφοράκη, Σταυρούλα Κανάβη, Βασίλης Καθάρειος, Αποστολία Γαλάνη, Ευαγγελία Μαυρικάκη
Καθημερινή Επιχειρηματολογία Μαθητών/τριών Β΄ Γυμνασίου στο Μάθημα της Φυσικής
Κώστας Ναούμ, Βασίλης Κόλλιας, Διον΄ύσιος Βαβουγυιός
4η Εργασία Συμποσίου Η Διττή Εκπαιδευτική Επιζήτηση και Στόχευση του Κτηρίου / Μουσείου Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών: η Στατική Έκθεση και ο Αναδραστικός Πειραματισμός
Ιφιγένεια Καρυώτη, Ουρανία Γκικοπούλου, Γεώργιος Καλκάνης
Διδασκαλία της Κβαντικής Θεωρίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εστίαση στην Ιστορία και την Φύση της Επιστήμης
Μαρία Μαγαλιού, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Κώστας Σκορδούλης
Η Διδασκαλία της Ανεμογεννήτριας στην Προσχολική Εκπαίδευση με Συμβατικό καιΨηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό
Ευαγγελία Παναγιώτου, Νίκη Σισσαμπέρη, Δημήτρης Κολιόπουλος
Η Επίδραση Διαδικασιών Αυτο-αξιολόγησης στα Μαθησιακά Αποτελέσματα των Μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου
Σεβαστιάννα Ρουσέττου, Μιχαήλ Σκουμιός
Παγκόσμιος πολίτης: Ένα βιωματικό ταξίδι στην Αειφορία
Σοφία Χατζηγεωργιάδου, Ευαγγελία Οικονόμου
Διδάσκοντας το Φυσικό και Ενισχυμένο Φαινόμενο του Θερμοκηπίου σε Μαθητές και Μαθήτριες Αθμιας Εκπαίδευσης
Ιωάννης Ξυπολιάς, Αιμιλία Μιχαηλίδη
Αντιλήψεις και Επίγνωση Νέων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους 17 Στόχους της Αειφορίας: η Περίπτωση της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Δήμητρα Χατζή, Ελευθερία Αρλέτου, Ελευθερία Γαλάρα, Ηλίας-Δημήτριος Διαμάντης, Αθηνά Ζαγανίδου, Γραμματεία Καρέτσου, Αντιγόνη Καρνεσιώτη-Σημαντήρα, Κωνσταντίνα Λέφα, Άννα Λοκόση, Αθανασία Μάκου, Μαρία Μανούση, Αλεξάνδρα Ματσουκατίδου, Άγγελος Μυλωνάς, Στεφανία Παρασκευοπούλου, Μαρία Ρουσοπούλου, Ελένη Σκαμνέλου, Ζαφειρία Σολομωνίδου, Χριστίνα Τζελέτα, Σταματία Τζοβάρα, Χρυσούλα Τριάντη, Αγγελική Τσοπανίδου, Κωνσταντίνα Φο΄΄υντα, Ελένη Κολοκούρη, Γεώργιος Μαρκοζάννες, Κατερίνα Πλακίτση
Η Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης & Επαυξημένης Πραγματικότητας στις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική και Πρωτοσχολική ηλικία
Παρθενία Τζαμαρία, Αναστάσιος Ζουπίδης
«Το Ποδήλατο της Ενέργειας Πάει Βόλτα στο Δημοτικό Σχολείο», μία Εργαστηριακή Πρακτική στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Χρυσούλα Κουνατίδου, Σωτήρης Μανδηλιώτης
Το Διερευνητικό Μοντέλο Διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες: Δυσκολίες στην εφαρμογή του μοντέλου από φοιτήτριες/τές
Φωτεινή Μαρή, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Φωτογραφίζοντας το Αόρατο, οι Θερμικές Κάμερες σε Σχολικές Εργαστηριακές Δραστηριότητες
Παναγιώτης Λάζος, Κωνσταντίνος Χαλκιαδάκης
Διδασκαλία και Μάθηση της Στρατηγικής Ελέγχου Μεταβλητών στο Φαινόμενο της Ταλάντωσης με την Χρήση Προβλήματος Ανοιχτού Τύπου
Ιωάννης Καλαντζής, Αναστάσιος Ζουπίδης
Η Νάνο-Τεχνολογία στην Εκπαίδευση: Προκλήσεις και Προοπτικές
Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Δημήτρης Σταύρου
Μάθηση Μηχανικών Ταλαντώσεων μέσω Πρακτικών: Μελέτη των Αντιλήψεων των Μαθητών και των Ικανοτήτων τους που Αφορούν στο Σχεδιασμό Διερευνήσεων
Αχιλλέας Καραμουχτάρης, Μιχαήλ Σκουμιός
H Αξιοποίηση του ChatGPT για τη Δημιουργία Ανατρεπτικών Κειμένων στην Εκπαίδευση της Φυσικής
Κωνσταντίνος Σωφρονίδης, Αναστάσιος Ζουπίδης, Δημήτριος Πνευματικός
Ομοιοπολικός μη Πολικός και Πολικός Δεσμός. Μια Προσέγγιση στη Διδασκαλία της Χημείας μέσω Τρισδιάστατης Απεικόνισης
Άννα Μπρισίμη, Χαρίτων Πολάτογλου
Διδακτική Προσέγγιση Εννοιών Μηχανικής σε Μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Επιπέδου 1) με Χρήση Animated Interactive Videos
Αντώνιος Καραβασίλης, Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Νικόλαος Μήτρακας, Διονύσιος Βαβουγυιός
ΘΕΑΝΩ: Μελέτη της Ενσωμάτωσης της Τέχνης για την Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες
Αργύρης Νιπυράκης, Δημήτρης Στα΄ύρου
Μαθητές και Μαθήτριες της Ε’ και Στ' Δημοτικού Οραματίζονται το Μέλλον της Περιοχής της Φλώρινας ως προς τα Ενεργειακά Ζητήματα μέσω Ιχνογραφημάτων: Μια Ποιοτική Έρευνα
Μαρίνα Μπασούρη , Αναστάσιος Παπανικολάου
Εναλλακτικές Αντιλήψεις Μαθητών στις Ιοντίζουσες και Μη Ιοντίζουσες Ακτινοβολίες: Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μαρία Σταυρούλα Μπελίτσου, Παύλος Γκαϊντατζής
Αντιλήψεις Ελλήνων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη Μάθηση, με βάση τη Διερεύνηση
Μανόλης Κουσλόγλου, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Ζουπίδης, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Ο ρόλος επιλεγμένων hands-on δραστηριοτήτων στην αντιμετώπιση εναλλακτικών ιδεών σχετικών με έννοιες του μαγνητισμού
Δήμητρα Αποστολάκη, Χαρίλαος Τσιχουρίδης
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το Φαινόμενο της Σαύρας Γκέκο με Στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας
Κωνσταντίνος Αλεξίου, Γιώργος Πέικος, Άγγελος Σοφιανίδης, Άννα Σπύρτου
Διερεύνηση της Ταυτότητας Διδασκαλίας ΚοινωνικοΕπιστημονικών Ζητημάτων Εκπαιδευτικών στο Λλαίσιο της Κλιματικής Αλλαγής
Κάλλια Ζάρμπα, Αθανασία Κοκολάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη
Σχεδιάζοντας το μέλλον: Από την προετοιμασία STEM εκπαιδευτικών στη δράση μαθητών για το κλίμα
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου
Διαχωρισμός και Συσχέτιση Θεωρητικών Ιδεών και Εργαστηριακών Τεκμηρίων κατά τη Διερευνητική Διδασκαλία-Μάθηση
Αναστάσιος Ζουπίδης, Βασίλης Τσελφές, Πέτρος Καριώτογλου
Προσδιορισμός των Στάσεων των Ελλήνων Εκπαιδευτικών ως προς την Εκπαίδευση STEM: Διερεύνηση του Ρόλου της Ετοιμότητάς τους μέσω ενός Δομικού Μοντέλου Εξίσωσης
Θεανώ Παπαγιαννοπούλου, Γιούλη Βαϊοπούλου, Δημήτριος Σταμοβλάσης
Οι γνώσεις και οι απόψεις τελειόφοιτων φοιτητών Φυσικής σχετικά με τις πτυχές της φύσης των Φυσικών Επιστημών
Άννα Κουμαρά, Ελένη Πετρίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Η Χρήση του Επιταχυνσιομέτρου των Smartphones σε Πειράματα Απλού Εκκρεμούς
Παρασκευή Χριστονάση, Κωνσταντίνος Κώτσης
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνητής Νοημοσύνης στην Μελέτη Εννοιών και Φαινομένων των Φυσικών Επιστημών
Ζώης Ασημακόπουλος, Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Σχέση Απόψεων και Πρακτικών Διευκολυντών Κέντρων Επιστημών και Τεχνολογίας για τη Διερεύνηση: Εφαρμογή στο ΝΟΗΣΙΣ
Μαρία Καρνέζου, Πέτρος Καριώτογλου
Διερεύνηση και Τροποποίηση Ιδεών Μαθητών-τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Αντιμετώπιση των Κυμάτων Καύσωνα στο Αστικό Περιβάλλον
Μαρία Χριστοφοράκη, Αποστολία Γαλάνη, Ευαγγελία Μαυρικάκη , Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Συμπόσιο Το Κτήριο / Μουσείο Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών – Πρόοδος και Προοπτικές
Χρυσολέων Συμεωνίδης, Γεώργιος Καλκάνης
Αρχές Λειτουργίας, Κατασκευή και Χρήση Σχολικού Σεισμογράφου
Βασίλειος Νούσης, Σπυρίδων Χόρτης, Κωνσταντίνος Χαλκιαδάκης, Παναγιώτης Λάζος
Τα Οικολογικά Σχολεία ως Όχημα Υλοποίησης της Σύμπραξης για την Πράσινη Εκπαίδευση της UNESCO
Μαρία Χατζηνικολάου, Δαρεία-Νεφέλη Βουρδουμπά, Λευτέρης Στεργιανόπουλος, Χριστιάνα Νάτσικα, Χριστίνα Θεοδωρίκα, Βαρβάρα Βορύλλα, Σταμάτης Σκαμπαρδώνης
Συγκριτική Ανάλυση μεταξύ Παραδοσιακής και Διερευνητικού Τύπου Εργαστηριακής Διδασκαλίας στις Απόψεις των Μαθητών έναντι της Επιστημονικής Έρευνας και της Υιοθέτησης Επιστημονικών Πρακτικών
Εμμανουήλ Κουσλόγλου , Βασίλειος Γκάγκας , Ελένη Πετρίδου , Αναστάσιος Μολοχίδης , Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης , Αναστάσιος Ζουπίδης
Μελέτη των Πρακτικών που Αξιοποιούνται κατά τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο
Κωνσταντίνος Καράμπελας, Μιχαήλ Σκουμιός
Διερεύνηση της Ενσωμάτωσης Δραστηριοτήτων STEM και Makerspace στην Εκπαίδευση
Κυριακή Βάκκου, Τάσος Χοβαρδάς , Ζαχαρίας Ζαχαρία
Οι Επιστημονικές Διαμάχες του LouisPasteur ως Πλαίσιο Διδασκαλίας και Μάθησης
Χρήστος Καψάλης, Παναγιώτης Σκευάκης, Μάρθα Γεωργίου
Αξιοποίηση πολυτροπικών προσεγγίσεων για τη διδασκαλία των νόμων του Νεύτωνα σε μαθήτρια με μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία
Παρασκευή Αντωνακοπούλου, Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Διονύσιος Βαβουγυιός
Διερεύνηση Ετοιμότητας Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Αξιοποίηση του Bee-Bot στα Πλαίσια του Μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος
Καλλιόπη Κανάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Αξιολόγηση Επιστημονικών Ορισμών Μαθητριών και Μαθητών σε Θεματικές Περιοχές της Ρομποτικής και της Μηχανικής
Ελπίδα Δικαία Καράμπαλη, Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη, Νικόλαος Φαχαντίδης
Διερεύνηση των Πεποιθήσεων Αυτο-αποτελεσματικότητας Μελλοντικών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διερευνητική Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες
Αλέξανδρος Μπάτζος, Άγγελος Μάρκος, Αναστάσιος Ζουπίδης
«Εύρηκα!»: Πώς μία Εκδοχή της Ανακάλυψης του Αρχιμήδη Μπορεί να Βοηθήσει τους Μαθητές Α’ Γυμνασίου στην Κατανόηση της Πυκνότητας Υλικών
Βικτώρια Ε. Χριστοδούλου, Κωνσταντίνος Κώτσης
Συστηματική Ανασκόπηση της χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μέσω Chatbots σε Φυσική, Μαθηματικά, Γλώσσα και Κοινωνικές Σπουδές
Ευφρανσία Τζαγκαράκη, Σταμάτιος Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Μια Διδακτική Πρόταση Βασισμένη στη Διαμάχη για τη Φύση των Καθοδικών Ακτίνων
Αναστάσιος Βιδαλάκης, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Ιωάννα Κατσιαμπούρα
Διδακτικά Σενάρια για τη Μείωση του Ενεργειακού Αποτυπώματος του Σχολείου με τη Χρήση του Διαδικτύου των Πραγμάτων
Νικόλαος Τουμανίδης, Αριστοτέλης Γκιόλμας
Ανάπτυξη STEM Διδακτικού Υλικού για την Κλιματική Αλλαγή από Εν Ενεργεία Εκπαιδευτικούς στο Πλαίσιο Κοινότητας Μάθησης
Γιώργος Πέικος, Αθανασία Κοκολάκη, Καλλιόπη Γιαννακουδάκη, Κυριακή Δημητριάδη, Μιχάλης Καλατζαντωνάκης, Πέτρος Παπαδάκης, Γιάννης Σγουρός, Μανώλης Χαιρέτης, Αιμιλία Μιχαηλίδη
Η Εξέλιξη της Χρήσης της Πειραματικής Διδασκαλίας της Φυσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 2001 - 2024
Κωνσταντίνος Κώτσης, Γεωργία Βακάρου, Γεώργιος Στύλος
Η Συνεισφορά της Μηχανικής Προτροπών με Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα στην Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επιστημονικού Συλλογισμού στο μάθημα της Φυσικής
Αντώνιος Ματσίγκος, Γεώργιος Κρητικός
Η Ζωή Στηρίζεται στα Φυτά: Διδακτική Διαχείριση του Ελλείματος Επίγνωσης για τα Φυτά στο Νηπιαγωγείο
Βασιλική Σκένδου, Αθανασία Μπραγιάντση, Κατερίνα Φλώρου, Ευφροσύνη Χατζηλία, Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Απόψεις Καθηγητών Χημείας Σχετικά με την Ενσωμάτωση Δραστηριοτήτων Πράσινης και Αειφόρου Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κύπρου
Κωνσταντίνος Κορφιάτης, Γεώργιος Αμπατζίδης
Εξερευνώντας τη Θερμική Αγωγιμότητα: Ένα STEM Project με τον Μικροελεγκτή Micro:bit
Αντώνιος Χριστονάσης, Κωνσταντίνος Κώτσης
Αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων στην Ανάπτυξη Μαθησιακών Ακολουθιών για την Κλιματική Αλλαγή από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς
Νίκος Καπελώνης, Δημήτρης Σταύρου
Αξιοποίηση της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Απόψεις Φοιτητών και Διδασκόντων
Σοφία Κωνσταντινίδου, Ιωάννης Λεύκος, Νικόλαος Φαχαντίδης
Στάσεις των Νέων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης 11, 16 και 17: η Περίπτωση της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Κωνσταντίνα Λέφα, Άννα Λοκόση, Αθανασία Μάκου, Μαρία Μανούση, Άγγελος Μυλωνάς, Δήμητρα Χατζή, Ελένη Κολοκούρη, Γεώργιος Μαρκοζάννες, Κατερίνα Πλακίτση
Εκπαίδευση για την Βιώσιμη Ανάπτυξη και Φωτογραφία: Μια Αφηγηματική Βιβλιογραφική Επισκόπηση
Άννα Αγγελίδου, Αναστάσιος Παπανικολάου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Fedoras’ Academy: STEM εκπαίδευση & Οραματισμός για το μέλλον
Αθανασία Κοκολάκη, Ελένη Μποτζάκη , Αιμιλία Μιχαηλίδη , Δημήτρης Σταύρου
Η Τηλεπισκόπηση στην τάξη: Μια Πρόταση για την Εισαγωγή της Τηλεπισκόπησης στη Γεωλογία-Γεωγραφία
Γεώργιος Μπαμπασίδης, Αποστολία (Λία) Γαλάνη
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση ενός STEM Πρότζεκτ με τις Αρχές της Σχεδίασης της Μηχανικής για ένα Αυτοματοποιημένο Θερμοκήπιο
Χρήστος Δημητρούδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Βελτιωτικές Αλλαγές Πειραματικών Δραστηριοτήτων για τη Διάδοση της Θερμότητας με Αγωγή: Εισαγωγή Πτυχών της Φύσης της Επιστημονικής Διερεύνησης
Ελένη - Μαρία Βαλκάνου, Αναστάσιος Ζουπίδης
Ανάπτυξη Διδακτικής Παρέμβασης στην Ενότητα του Ηλεκτρικού Ρεύματος με Δραστηριότητες Μοντελοποίησης
Φλώρα Μαντελάκη, Ελένη Πετρίδου
Διερεύνηση των Στάσεων Εκπαιδευτικών των Φυσικών Επιστημών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Επιστήμη τους
Βασίλειος Παπαϊωάννου, Δημήτρης Πανάγου, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Η Εκπαίδευση για τις Φυσικές Επιστήμες στα Ελληνικά Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ελευθερία Τσιούρη, Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Κωνσταντίνος Κώτσης
Εργαστήριο: «Χρήσεις του Μικρο-επεξεργαστή BBC Micro:bit για Εργαστηριακή Διδασκαλία της Φυσικής σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αικατερίνη Μπενίση, Ελίνα Καραγιαννίδου, Γεώργιος Πριμεράκης, Ζωγραφιά Παπαναγιώτου, Ανθή Καρατράντου, Γιάννα Κατσιαμπούρα , Γεώργιος Κουτρομάνος
Εναλλακτικές Ιδέες Προπτυχιακών Φοιτητών/τριών Δημοτικής Εκπαίδευσης για το Εικονικό Νερό
Στέργιος Γκίτσας, Γεώργιος Μαλανδράκης, Νικόλαος Θεοδοσίου, Νικόλαος Λαμπρινός
Τα Κουίζ ως Εργαλεία Διαμορφωτικής Αξιολόγησης και ως Εργαλεία Αύξησης της Παραγωγικότητας
Κωνσταντίνα Κουντούρη, Θεόδωρος Ασλανίδης
Διαδικασίες μάθησης φοιτητών/τριών φυσικών επιστημών για τις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες νανοϋλικών
Ιωάννης Μεταξάς, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου, Ιωάννης Παυλίδης
H Επίδραση του Αισθητήριου Τύπου Μάθησης στις Επιδόσεις των Μαθητών στο Μάθημα της Χημείας Λυκείου
Χρήστος Ατλάσης, Γεώργιος Τσαπαρλής
Διερεύνηση των νοητικών μοντέλων των παιδιών με τη μέθοδο Ανάλυσης Δικτύων: Μια εφαρμογή για την έννοια της Γης
Ελένη Κανελλιά, Δημήτριος Σταμοβλάσης
Climate Knowledge and Engagement in Primary Education: Insights from an Audience Segmentation Approach
Eirini Chatzara, Christina Koutouveli, George Arhonditsis, Evangelia Mavrikaki , Apostolia Galani
Ενσωμάτωση της Οικονομίας Ατόμων στη Διδασκαλία της Χημείας: τι μας Δείχνουν τα Σχέδια των Μαθητών/τριών;
Ευαγγελία Γκόγια, Κατερίνα Σάλτα, Κατερίνα Πασχαλίδου
Σχεδιασμός Δραστηριοτήτων μη Τυπικής Εκπαίδευσης σε Έννοιες και Φαινόμενα Μαγνητισμού για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Φωτεινή Τσερελη, Αναστάσιος Μολοχίδης
Διδακτική παρέμβαση για την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και κατανόησης της κλιματικής αλλαγής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαριάννα Σωτηρία Παπανικολάου, Λεωνίδας Γαβρίλας, Κωνσταντίνος Κώτσης
Πρόταση αξιοποίησης του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στην εργαστηριακή διδασκαλία φυσικών επιστημών
Σεραφείμ Τσούκος, Παναγιώτης Λάζος, Αλέξανδρος Κατέρης, Παύλος Τζαμαλής, Αθανάσιος Βελέντζας
Αντιλήψεις Προπτυχιακών Φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τη Χρήση του ChatGPT στη Διδασκαλία
Μαρία Ελένη Παγιάτη, Γεώργιος Στ΄υλος, Κωνσταντίνος Κώτσης
Χρήση του ChatGPT στον Διδακτικό Σχεδιασμό: Μια Μελέτη υπό το Πρίσμα της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου
Γιώργος Πέικος, Δημήτρης Σταύρου
Ανάπτυξη Επαγγελματικής Ταυτότητας Μελλοντικών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Διδασκαλία της Κλιματικής Αλλαγής
Χαρά Μπιτσάκη, Λούση Αβρααμίδου
Αντιλήψεις και Επίγνωση Νέων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους 17 Στόχους της Αειφορίας, με Επίκεντρο τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Ευημερία.
Ελευθερία Αρλέτου, Γραμματεία Καρέτσου, Μαρία Ρουσοπούλου, Ελένη Σκαμνέλου, Χριστίνα Τζελέτα, Κωνσταντίνα Φούντα, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Επίκουρος Καθηγητής Ιατρικής με ειδίκευση στην Υγιεινή και Επιδημιολογία, Καθηγήτρια, Μέλος Συμβουλίου Διοίκησης και Διευθύντρια του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Επιστήμες του Περιβάλλοντος, της Υγείας και της Αγωγής: Εκπαίδευση για την Αειφορία», Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Οι Πρακτικές των Φυσικών Επιστημών και της Μηχανικής στα Διδακτικά Σενάρια Φυσικών Επιστημών της Πλατφόρμας «Αίσωπος» για το Δημοτικό Σχολείο
Αναστασία Σκανδάμη, Μιχαήλ Σκουμιός
Η Δημιουργική Γραφή στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Υπάρχουσα Ερευνητική Δραστηριότητα και Νέες Προοπτικές
Κωνσταντίνα Παπαδοπούλου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Αλέξανδρος Αμπράζης
Εξερευνώντας τις Εποχές: Μια Συγκριτική Μελέτη με Πραγματικά και Εικονικά μοντέλα
Αδαμαντία Μαρίνα Λαμπροπούλου, Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Νικόλαος Μήτρακας, Αντώνιος Καραβασίλης
Σχεδιασμός και Υλοποίηση STEM Διδακτικών Ενοτήτων για την Κλιματική Εκπαίδευση Μαθητών/τριών
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Αθανασία Κοκολάκη, Ελένη Μποτζάκη, Χαρίκλεια Μπιτσάκη, Καλλιόπη Ζάρμπα, Κατερίνα Τσιφετάκη, Ιωάννης Ξυπολιάς, Χρήστος Μασούρας, Νίκος Καπελώνης, Δημήτρης Σταύρου
Παρουσίαση και Αξιολόγηση της Μελέτης του Χημικού Δεσμού στη Διεθνή Βιβλιογραφία
Ελένη Παππά, Γεώργιος Τσαπαρλής
Διερεύνηση των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα στην υποστήριξη της έρευνας στη διδακτική των φυσικών επιστημών
Αθανάσιος Βελέντζας, Ιωάννης Θεοδώνης
Στάσεις των Νεαρών Gamers για την Τεχνολογία και τις Δεξιότητες του 21ου Αιώνα μέσα από τα Ψηφιακά Παιχνίδια
Λάζαρος Πελέκας, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Χαρτογραφώντας τα Μαθησιακά Μονοπάτια Μικρών Παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες μέσα από το Παιχνίδι
Ελένη Σταυροπούλου, Γλυκερία Φραγκιαδάκη
Σενάριο Διδασκαλίας της Μηχανικής Ενέργειας στην Α΄ Λυκείου
Γεώργιος Βαρδακώστας, Αριστοτέλης Γκιόλμας
Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Καταλύτης Ευέλικτων και Εξατομικευμένων Εκπαιδευτικών Πρακτικών
Σταύρος Σταυρινίδης, Χρήστος Κουκάρας, Μαρία Μητσιάκη, Παρασκευάς Κουκάρας, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Διδασκαλία μέσω Διαβαθμισμένων Δραστηριοτήτων για τη Σχέση Δύναμης και Μεταβολής Ταχύτητας σε Μαθητές του Γυμνασίου
Μαρία Μισερλή, Μιχαήλ Σκουμιός
Διδάσκοντας Φυσική με Ασκήσεις που Περιγράφουν Φαινόμενα της Πραγματικής Ζωής
Ιωάννης Καρδαράς, Γεωργία Τόλη
Η Ηθική Ευαισθησία Μαθητών/τριών Δημοτικού και Γυμνασίου απέναντι σε Ζητήματα Αειφορίας των Διατροφικών Συστημάτων
Βασιλική Μαρία Πανάτσα, Γεώργιος Μαλανδράκης
Η Αρχή Διατήρησης της Ενέργειας (ΑΔΕ) ως Πλαίσιο για την Κατανόηση της Ενέργειας
Γεώργιος Πολυζώης, Αλέξανδρος Κατέρης , Παύλος Τζαμαλής, Αργύρης Πάσχος, Ευστράτιος Καπότης, Βασίλειος Νούσης, Αθανάσιος Βελέντζας
Η Επίδραση της Συνεργασίας στον Σχεδιασμό STEM Διδασκαλιών
Δημήτρης Στα΄ύρου, Αργύρης Νιπυράκης, Lucy Αβρααμίδου
Το Μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος ως Πεδίο Συνεργασίας των Γονέων με τα Παιδιά τους και τους Εκπαιδευτικούς: Μια Ποιοτική Έρευνα
Σοφία Παναγιωτίδου, Αναστάσιος Παπανικολάου
CEBCAT: Ανάπτυξη Ικανοτήτων για τη Μετάβαση σε μια Κυκλική Οικονομία και Σύνδεση με τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Αλκίνοος Ζουρμπάκης, Μάριος Παρασκευόπουλος, Hugo Campos-Romero, Óscar Rodil-Marzábal
Εφαρμογή Πειραμάτων Επίδειξης και Δραστηριοτήτων Διάχυσης στη Διδακτική της Χημείας. Η περίπτωση της Chemistry Outreach Group
Ιωάννης Μεταξάς, Μαρία Φουσκάκη, Ιωάννης Παυλίδης
Οι Αντιλήψεις Μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Επιστήμη και τους Επιστήμονες
Κωνσταντίνος Τσουμάνης, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης
Εστιάζοντας σε Απόψεις για τις Πολιτικές Μετριασμού των Συνεπειών της Αλληλεπίδρασης Ηλεκτρομαγνητικής Ακτινοβολίας και Ύλης στην Ατμόσφαιρα μέσα από μια Συστηματική Ανασκόπηση
Νικόλαος Ζαρκάδης, Κωνσταντίνος Π. Κωνσταντίνου, Πάνος Παπαναστασίου, Γεώργιος Παπαγεωργίου
Εισαγωγή Τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης σε Πειραματική Διαδικασία στις Φυσικές Επιστήμες σε Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Νικόλαος Παπακωνσταντίνου, Δημήτρης Ι. Σωτηρόπουλος, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Ο Καθοδηγούμενος Αναστοχασμός στο Πλαίσιο Διερευνητικής Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας
Χρύσα Καραγιάννη, Δημήτριος Ψύλλος
Ανάλυση Νέου Εκπαιδευτικού Υλικού για τις Δυνάμεις και την Κίνηση ως προς Διαστάσεις της Επιχειρηματολογίας
Μελπομένη Μαστρογιωργάκη, Μιχαήλ Σκουμιός
Η Εμπλοκή Μικρών Παιδιών με Έννοιες Νανοτεχνολογίας μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών: Η περίπτωση του Καθαρισμού Νερού με Νανοϋλικά
Πανδώρα Δορούκα, Χριστοθέα Παπαδάκη
Μια Μελέτη των Ενναλακτικών Ιδεών Αυτιστικών Εφήβων για την Έννοια της Δύναμης
Γεώργιος Καλιαμπός, Κωνσταντίνος Ραβάνης, Διονύσιος Βαβουγυιός, Βασίλης Κόλλιας
Η Χρήση του Αισθητήρα Φωτός Περιβάλλοντος των Smartphones σε Πείραμα Απορρόφησης του Φωτός
Παρασκευή Χριστονάση, Κωνσταντίνος Κώτσης
Διερεύνηση της Συνεκτικότητας της Γνώσης Μαθητών Γυμνασίου για τα Ηλεκτρικά Κυκλώματα
Ιωάννα Αναστασιάδου, Δημήτριος Σταμοβλάσης
Αρχαιομετρικές Μέθοδοι υποστηρίζουν διαδρομές Πολιτιστικής Κληρονομιάς σε μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ελένη Πετρίδου, Σαπφώ Φωτιάδου, Φίλιππος Κουτσάκας, Λουκία Πετροτσάτου, Αλεξάνδρα Μυλωνά, Μαρία Παλιαχάνη, Δέσποινα Τακετζίδου, Λαμπρινή Μαλλετζίδου, Χριστίνα Τσαλίκη, Αναστασία Οικονόμου, Άγγελος Σοφιανίδης, Αναστάσιος Μολοχίδης
Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία για το Ενεργειακό Αποτύπωμα σε Μαθητές/τριες Γυμνασίου με Σκοπό την Αειφορική Χρήση Ενέργειας
Νικόλαος Γαλάνης, Γεώργιος Μαλανδράκης
Ανάπτυξη και αποτίμηση μιας ΔΜΑ σε θέματα ΝΕΤ για μαθητές Λυκείου
Ελένη Ντεβετούδη, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Αξιολόγηση της Μάθησης του Ατομικού Πρότυπου Bohr και του Περιοδικού Πίνακα μέσω Καινοτόμων Διδακτικών Παρεμβάσεων
Νικόλας Χαριστός, Βασίλης Κουταλάς, Κατερίνα Αδραμερινά
Σχεδιασμός και Εφαρμογή μίας Διδακτικής Παρέμβασης για την Παραγωγή Ενέργειας των Αστέρων στο Λύκειο
Μαρία Ιωαννίδου, Αναστάσιος Μολοχίδης
Αξιολόγηση Πηγών Πληροφόρησης Σχετικά με Ζητήματα Κλιματικής Αλλαγής από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατερίνα Τσιφετάκη, Αθανασία Κοκολάκη , Αιμιλία Μιχαηλίδη , Δημήτρης Σταύρου
Διαπραγμάτευση της Κλιματικής Αλλαγής ως Κοινωνικοεπιστημονικού Ζητήματος από Μαθητές/-τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Αθανασία Κοκολάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη
Πτυχές εργαστηριακής / πειραματικής διδασκαλίας και μάθησης στην εκπαίδευση της Φυσικής
Αναστάσιος Ζουπίδης, Κωνσταντίνος Κώτσης
Διερευνώντας Στοιχεία του Κλιματικού Γραμματισμού στα Σχολικά Εγχειρίδια Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου
Ζήσης Λαμπούδης, Αθανάσιος Μόγιας
Επαυξημένη Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση STEM: Αξιολόγηση της ευχρηστίας του AR-SANDBOX
Γεράσιμος Κωνσταντακάτος, Λία Γαλάνη, Τρύφων Σιβένας, Γεώργιος Μαρκογιαννάκης
Χρήση Μικροελεγκτή Micro:bit για τη Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών: Μελέτη περίπτωσης μαθήτριας με αναπηρία όρασης
Σοφία Φανουρία Κατσαρού, Αναστασία Φερεντίνου, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων για τη Διαπραγμάτευση Ζητημάτων της Επιστήμης Υλικών σε Περιβάλλοντα Άτυπης Μάθησης
Μαρία Γαβαλά, Ελένη Μποτζάκη, Αργύρης Νιπυράκης, Δημήτρης Παπάζογλου, Δημήτρης Σταύρου
Το Πιεζοηλεκτρικό Φαινόμενο ως Εργαλείο Βιωματικής Μάθησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ευθυμία Αρβανίτου, Νικόλαος Βλαχοστέργιος, Χαρίτων Πολάτογλου
Πειράματα Μηχανικής με Υλικά Καθημερινής Χρήσης
Έλλη Γκαλτέμη, Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης
“Αλήθεια ή Ψέμα; Τι να πιστέψω, τι;” Επιστήμη και Ψηφιακός Πολίτης: Ένα Διδακτικό Σενάριο με Εφαρμογή στη Χημεία
Κωνσταντίνα Μαλάμου, Σεβαστή Μαλάμου
Η Αξιοποίηση των Ιστορικών Επιστημονικών Οργάνων του Μαρασλείου Διδασκαλείου στη Σύγχρονη Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών
Ελένη Αυγέρη, Παναγιώτης Λάζος, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης
Διδάσκοντας για τον Ανθρώπινο Σκελετό στο Νηπιαγωγείο: Η Επαναληπτική Εφαρμογή μιας Διδακτικής Μαθησιακής
Αλέξανδρος Γρηγοριάδης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Μια Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία για την εισαγωγή της Σωματιδιακής Φυσικής στο Λύκειο
Στυλιανή Κλαυδιανού, Αναστάσιος Μολοχίδης
Θαλάσσια Οικοσυστήματα και Βιωσιμότητα: Διερευνητική Προσέγγιση μέσα από μία Διαπολιτισμική Ματιά
Αγγελική Γεωργοπούλου, Σάββας Γεννίτσαρης, Μάρθα Γεωργίου
Απόψεις Μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Εκπαίδευση με Τεχνουργήματα και Τεχνολογίες Arduino
Σταύρος Αϊβαλιώτης, Αικατερίνη Σαργιώτη, Αναστάσιος Εμβαλωτής
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εργαλείων και Στρατηγικών Αξιολόγησης Ικανοτήτων Κλιματικής Αλλαγής από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς
Ελένη Μποτζάκη, Δημήτρης Σταύρου
Εκπαίδευση Μελλοντικών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Διδασκαλία Ικανοτήτων για την Κλιματική Αλλαγή
Χαρά Μπιτσάκη, Λούση Αβρααμίδου, Δημήτρης Σταύρου
Μετάφραση, Πολιτισμική Προσαρμογή και Έλεγχος Εγκυρότητας και Αξιοπιστίας του Ερωτηματολογίου Plant Awareness Disparity Index (PAD-I)
Αλέξανδρος Αμπράζης, Απόστολος Μπουμπουρέκας, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Αξιοποίηση Θεμελιωδών Γεωγραφικών Εννοιών και Κατάλληλων Δραστηριοτήτων για την Προσέγγιση της Πανδημίας Covid-19, από Υποψήφιους Δασκάλους
Αγγελική Νικολοπούλου, Αποστολία Γαλάνη
Μοντελοποίηση και Μαθησιακές Δεξιότητες 21ου αιώνα: Αποτίμηση Διδακτικής Παρέμβασης στη Διαβροχή
Ευθυμία Αρβανίτου, Ελένη Πετρίδου
Εκπαιδευτικοί και Ψηφιακά Εργαλεία: Αποτίμηση Ετοιμότητας, Προκλήσεις & Επιμορφωτικές Προτιμήσεις
'Αλκης Βακάλης, Κωνσταντίνος Δραγογιάννης, Ηλιάνα Παπαντώνη
Μια Ολοκληρωμένη Προσέγγιση της TN, της Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και των Γραμματισμών: Το Ελληνικό Chatbot Talos
Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη, Απόστολος Σιώκας