Αρχαιομετρικές Μέθοδοι υποστηρίζουν διαδρομές Πολιτιστικής Κληρονομιάς σε μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημοσιευμένα:
Απρ 1, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
αρχαιομετρικές μέθοδοι δεξιότητες πολιτιστική κληρονομιά
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η ανάπτυξη τριών διαθεματικών προσεγγίσεων που αξιοποιούν αρχαιομετρικές μεθόδους για τη μελέτη μουσειακών εκθεμάτων με στόχο την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς. Μαθητές/τριες Γυμνασίου καθοδηγούνται από διερευνητικά φύλλα εργασίας, αξιοποιώντας αρχαιομετρικές μεθόδους για τη μελέτη μουσειακών εκθεμάτων, εμπλεκόμενοι σε διαφορετικές ιστορίες πολιτιστικής κληρονομιάς.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Cooke, S. (2022). The impact of design thinking and STEAM learning on student engagement. He Rourou, 2(1), 109-125. https://doi.org/10.54474/herourou.v2i1.7153
Peppler, K., & Wohlwend, K. (2018). Theorizing the nexus of STEAM practice. Arts Education Policy Review, 119(2), 88-99. https://doi.org/10.1080/10632913.2017.1316331
Malletzidou, L., Zorba, T., Kyranoudi, M., Mastora, P., Karfaridis, D., Vourlias, G., Pavlidou, E., Paraskevopoulos, K.M. (2021). The dome of Rotunda in Thessaloniki: Investigation of a multi-pictorial phase wall painting through analytical methods. Spectrochim. Acta Part A Mol. Biomol. Spectrosc., 262, 120101. https://doi.org/10.1016/j.saa.2021.120101
Barroso-Solares, S., Alonso-Gómez, V., del Valle, A., Medina, J., Prieto, A.C., & Pinto, J. (2021). Introducing Archaeometry on a High-Scho0l Excellence Program: Engaging Students to Materials Science and Cultural Heritage Subjects. 13th International Conference on Education and New Learning Technologies, EduLearn, 21 Proceedings, 142-147.
Wised, S., & Inthanon, W. (2024). The Evolution of STEAM-Based Programs: Fostering Critical Thinking, Collaboration, and Real-World Application. Journal of Education and Learning Reviews, 1(4), 13-22. https://doi.org/10.60027/jelr.2024.780