Διερεύνηση των Στάσεων Εκπαιδευτικών των Φυσικών Επιστημών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Επιστήμη τους

Περίληψη
Η παρούσα έρευνα διερευνά τις στάσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες. Συμμετείχαν (Ν=151) εκπαιδευτικοί ΠΕ04, από σχολεία σε όλη την Ελλάδα, απαντώντας σε ένα ερωτηματολόγιο βασισμένο στο εργαλείο DAS (Dimensions of Attitude towards Science). Τα ευρήματα καταδεικνύουν θετικές στάσεις απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες, ενώ παράλληλα η ανάλυση των αποτελεσμάτων αναδεικνύει υψηλά ποσοστά στα θετικά συναισθήματα που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί (χαρά, ευχαρίστηση, ενθουσιασμό) σε αντίθεση με τα αρνητικά (άγχος, ένταση), κατά την διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Τα ευρήματα μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών πολιτικών και τη στοχευμένη υποστήριξη των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες