Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στο Δημοτικό Σχολείο για το Φαινόμενο του Λωτού με Στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας
Δημοσιευμένα:
Απρ 1, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
δωμάτιο απόδρασης επαυξημένη πραγματικότητα φαινόμενο του λωτού
Περίληψη
Στόχος της εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για το φαινόμενο του λωτού στην Α/θμια εκπαίδευση. Το εκπαιδευτικό υλικό συνίσταται σε δωμάτια απόδρασης εμπλουτισμένα με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας, τα οποία αφορούν το φαινόμενο του λωτού. Για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού ζητήθηκε από τέσσερις εκπαιδευτικούς να απαντήσουν σε γραπτό ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου που εστίαζαν στην εκτίμησή τους για την εφαρμοσιμότητά του. Τα δεδομένα αναλύθηκαν ποιοτικά, σύμφωνα με τη θεματική ανάλυση. Αναδείχθηκαν θετικά στοιχεία του εκπαιδευτικού υλικού, ενδεχόμενες δυσκολίες εφαρμογής και συγκεκριμένες προτάσεις για βελτίωση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Κόκκινος, Α. Δ. (2023). Τα δωμάτια απόδρασης στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση STEM (Doctoral dissertation, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Ανακτήθηκε 10 Νοεμβρίου,2024 από https://ikee.lib.auth.gr/record/348335/files/GRI-2023-39467.pdf?version=1
Arici, F., Yildirim, P., Caliklar, Ş., & Yilmaz, R. M. (2019). Research trends in the use of augmented reality in science education: Content and bibliometric mapping analysis. Computers & Education, 142, 103647. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103647
Kim, W., Kim, D., Park, S., Lee, D., Hyun, H., & Kim, J. (2018). Engineering lotus leaf-inspired micro- and nanostructures for the manipulation of functional engineering platforms. Journal of Industrial and Engineering Chemistry, 61, 39–52. https://doi.org/10.1016/j.jiec.2017.11.045
Peikos, G., & Sofianidis, A. (2024). What is the future of augmented reality in science teaching and learning? an exploratory study on primary and pre-school teacher students’ views. Education Sciences, 14(5), 480. https://doi.org/10.3390/educsci14050480
Peikos, G., Spyrtou, A., Pnevmatikos, D., & Papadopoulou, P. (2022). A Teaching Learning Sequence on Nanoscience and Nanotechnology Content at Primary School Level: Evaluation of Students’ Learning. International Journal of Science Education 44(12), 1932-1957. https://doi.org/10.1080/09500693.2022.2105976
Pedaste, M., Mitt, G., & Jürivete, T. (2020). What is the effect of using mobile augmented reality in K12 inquiry-based learning?. Education Sciences, 10(4), 94. https://doi.org/10.3390/educsci10040094
Spyrtou, A., Manou, L., & Peikos, G. (2021). Educational significance of nanoscience–nanotechnology: Primary school teachers’ and students’ voices after a training program. Education Sciences, 11(11), 724. https://doi.org/10.3390/educsci11110724
Veldkamp, A., Knippels, M. C. P. J., & van Joolingen, W. R. (2021). Beyond the early adopters: Escape rooms in science education. Frontiers in Education, 6, Article 622860.https://doi.org/10.3389/feduc.2021.622860
Zhang, X. C., Lee, H., Rodriguez, C., Rudner, J., Chan, T. M., & Papanagnou, D. (2018). Trapped as a group, escape as a team: Applying gamification to incorporate team-building skills through an 'escape room' experience. Cureus, 10(3), e2256. https://doi.org/10.7759/cureus.2256