Αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων στην Ανάπτυξη Μαθησιακών Ακολουθιών για την Κλιματική Αλλαγή από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς
Περίληψη
Τα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα (ΨΜΑ) έχουν πολύπλευρες δυνατότητες και συγκεκριμένα, μπορούν να συμβάλλουν θετικά στα μαθησιακά αποτελέσματα στη STEM εκπαίδευση. Στην παρούσα εργασία, 17 μελλοντικοί εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέπτυξαν ψηφιακές μαθησιακές ακολουθίες συνδυάζοντας ΨΜΑ. Στόχος της εργασίας είναι η ανάδειξη τρόπων που μπορούν να συνδυαστούν ΨΜΑ μέσα σε ψηφιακές μαθησιακές ακολουθίες για τη διδασκαλία STEM ενοτήτων, όπως της Κλιματικής Αλλαγής. Τα δεδομένα αναλύθηκαν μέσα από την οπτική των χαρακτηριστικών ιδιοτήτων των ψηφιακών εργαλείων σύμφωνα με τις φάσεις του διερευνητικού μοντέλου. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης των δεδομένων ανέδειξαν τις αυξημένες δυνατότητες που προσφέρουν τα ΨΜΑ και την ποικιλία στους τρόπους αξιοποίησης τους στην ανάπτυξη ψηφιακών μαθησιακών ακολουθιών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
-
- Προφορική Ανακοίνωση > Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις στις Φ.Ε. και την Τεχνολογία (πειραματισμός, διερευνητική μάθηση, STEM, PBL, μοντέλα & μοντελοποίηση, ανάπτυξη ΔΜΑ, κλπ.)
- Προφορική Ανακοίνωση > Διδασκαλία και Μάθηση στις Φ.Ε. με ψηφιακά εργαλεία & πρακτικές (AR/VR, Τεχνητή Νοημοσύνη/AI)
- Προφορική Ανακοίνωση > Αντιλήψεις & Συλλογισμοί Μαθητών και Εκπαιδευτικών στις Φ.Ε. και την Τεχνολογία