Διερεύνηση Ετοιμότητας Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Αξιοποίηση του Bee-Bot στα Πλαίσια του Μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια, έχουν δημοσιευτεί αρκετές ερευνητικές μελέτες που εξετάζουν την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών να αξιοποιήσουν τη ρομποτική στα πλαίσια της τυπικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας που εξέτασε την ετοιμότητα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αξιοποιήσουν το Bee-Bot στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος στην Πρώτη και Δευτέρα Δημοτικού. Η έρευνα υλοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2023, συμμετείχαν 53 εκπαιδευτικοί και υιοθετήθηκε η ποιοτική ερευνητική μεθοδολογία. Τα αποτελέσματα συμφωνούν με την υφιστάμενη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία και αναδεικνύουν την ανάγκη συνεχούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε τεχνολογίες αιχμής, ώστε οι τελευταίες να εισαχθούν επιτυχώς στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες