Η Εμπλοκή Μικρών Παιδιών με Έννοιες Νανοτεχνολογίας μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών: Η περίπτωση του Καθαρισμού Νερού με Νανοϋλικά
Περίληψη
Δεδομένης της αυξανόμενης διαθεσιμότητας προϊόντων νανοτεχνολογίας υπάρχει αυξανόμενη ανάγκη οι μαθητές να αναπτύξουν ένα επίπεδο νανο-εγγραμματισμού. Ψηφιακά παιχνίδια στα αγγλικά και στα ελληνικά έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τα παιδιά να αλληλοεπιδράσουν με έννοιες νανοτεχνολογίας στο πλαίσιο του καθαρισμού του νερού. Η έρευνα σε τρία στάδια έχει στόχο να μετρήσει την αποτελεσματικότητα παιχνιδιών στην κατανόηση στοιχείων εννοιών νανοτεχνολογίας. 53 μαθητές Δ' τάξης δημοτικού αποτελούν την πειραματική ομάδα της έρευνας. Τα δεδομένα συλλέγονται μέσω ερωτηματολογίου που περιέχει ερωτήσεις ανοικτού τύπου και οι απαντήσεις αναλύονται με προσεγγίσεις ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Τα αρχικά ευρήματα δείχνουν ότι η παρέμβαση έχει θετικό αντίκτυπο στο νανο-εγγραμματισμό.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση