Η Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης & Επαυξημένης Πραγματικότητας στις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική και Πρωτοσχολική ηλικία


Δημοσιευμένα: Apr 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνητή Νοημοσύνη Επαυξημένη Πραγματικότητα Προσχολική και Πρωτοσχολική ηλικία φυσικές επιστήμες
Παρθενία Τζαμαρία
Αναστάσιος Ζουπίδης
Περίληψη

Η παρούσα μελέτη παρέχει μια περιγραφική βιβλιομετρική ανάλυση δημοσιεύσεων σχετικά με την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ή/και της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) στη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών Επιστημών, τόσο στην Προσχολική Εκπαίδευση όσο και στη Δημοτική Εκπαίδυση. Η έρευνα αναλύει τις διάφορες εφαρμογές αυτών των τεχνολογιών, τα μαθησιακά οφέλη που προκύπτουν και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί. Μέσα από την ανασκόπηση 20 επιστημονικών άρθρων, διαπιστώνεται ότι οι τεχνολογίες αυτές ενισχύουν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και τη διδακτική διαδικασία, ενώ οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη χρήση τους λόγω των περιορισμένων πόρων και γνώσεων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Naz, Z., Azam, A., & Ghani Khan, M. (2023). AR Qaida: AR assisted multi-level interactive framework for smart learning of early to primary school children. 17th International Conference on Open Source Systems and Technologies (ICOSST). https://doi.org/10.1109/ICOSST60641.2023.10414245
Norazilawati, Α., Vijaya Letchumy, Β., Zainun, Μ., Siti, R., & Syaza, H. (2022). Augmented reality: The effect in students’ achievement, satisfaction and interest in science education. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 21(5), 326-350. https://doi.org/10.26803/ijlter.21.5.17
Rapti, S., Sapounidis, T., & Tselegkaridis, S. (2023). Enriching a traditional learning activity in preschool through augmented reality: Children’s and teachers’ views. Information, 14(10), 530. https://doi.org/10.3390/info14100530
Samara, V., & Kotsis, K. (2024). Use of artificial intelligence in teaching the concept of magnetism in preschool education. Journal of Digital Educational Technology. https://doi.org/10.30935/jdet/14864
Wang, D. (2024, September 20). Artificial intelligence (AI) and augmented reality (AR) in preschool education: Innovative applications. Journal of Advances in Humanities Research, 3(3). https://doi.org/10.56868/jadhur.v3i3.245