Vol. 9 No. 4Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης

Published: 2017-12-21

Learning Analytics with Excel in a Blended Learning Course

Nikolaos S. Alachiotis, Elias C. Stavropoulos, Vassilios S. Verykios

Project PRESS: Ethnographic Approaches toy Refugee Education in Greeece

Ήβη Δασκαλάκη, Σοφία Τσιώλη, Γιώργος Ανδρουλάκης

The role of a Mobile Unit for informal education and awareness raising concerning refugees issues: the case of Project PRESS

Γιώργος Ανδρουλάκης, Άννα Αποστολίδου, Γεωργία Δούβλη, Ιλόνα-Ελευθερία Ουασίτσα, Σοφία Τσιώλη

Active teacher’s familiarization with the concepts of Open Education and the use of Open Software

Κυριακή Κωνσταντίνος Ζερβού, Αλιβίζος Σπυρίδων Σοφός

Open Educational Resources and Quality Indicators for the design, development and operation of repositories

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΑΓΚΑΚΗ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Connecting Practices of Open and Distance Education, New Technologies and Forms of Learning. The case of MOOCs

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ

Postgraduate Students’ Perceptions about MOOCs: Content Analysis of Forum Posts

Στέφανος Γιασιράνης, Απόστολος Κώστας, Αλιβίζος Σοφός

Alternative evaluation proposals for primary education

Κωνσταντίνα Αθανάσιος Παπαγεωργίου

Human Development and International Organizations: Contemporary Policies and Strategies

ΖΩΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

The semiotics of image in Art and Education

ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΥΖΑΚΙΩΤΟΥ