Vol. 12 No. 1 (2023): ICODL2023
Articles
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
Konstantina Apostolou, Sofia Theodor Papadimitriou
Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία της Πολιτείας του Πλάτωνα: Προσεγγίσεις για τον Σχεδιασμό Ψηφιακού Μαθησιακού Περιεχομένου
Anna Tsakireli, Charalampos Mouzakis, Panagiotes Anastasiades
University Students' Perceptions of Distance Education: A Research Approach
Μαρία Σακελλαρίου, Παναγιώτα Στράτη, Πολυξένη Μήτση, Μαρία Μπάνου, Μαρίνα Μπέση, Ελευθερία Νάτσια, Αικατερίνη Παπουτσή
Open education: a humanistic philosophy or a utilitarian ideological construct of education?
Athanasios Kanellopoulos, Maria Koutsouba, Yiannnis Giossos
The Manifesto of Open and Distance Education in the light of UNESCO and the United Nations
Nektaria, Antonis Lionarakis, Evangelia Manousou, Antonia-Maria Hartofylaka, Sofia Papadimitriou, Vasiliki Ioakimidou
The effect of distance education on conventional educational environments A Hellenic Open University research program
Κυριακή Σφακιωτάκη, Antonis Lionarakis
Η συνεργατική μάθηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Η περίπτωση των δραστηριοτήτων αξιολόγησης της μεταπτυχιακής Θεματικής Ενότητας ΕΤΑ52 του ΕΑΠ
Evaggelia Manousou, Μαρία Κουτσούμπα, Θεόδωρος Βάβουρας, Κωνσταντίνος Γκαραβέλας, Δημήτριος Γκόντζος, Κυριακή Εμμανουηλίδου, Αναστάσιος Μάτος, Αποστολία Παγγέ, Ευγενία Παξινού