Το εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό στην υποστήριξη της συμβατικής Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις προϋποθέσεις αξιοποίησης εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού από τους εκπαιδευτικούς της Προσχολικής και της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη συμβατική διδασκαλία. Διερευνώνται οι μορφές και τα μέσα που αξιοποιούνται για τη δημιουργία και παρουσίαση του περιεχομένου, όπως και οι πηγές από όπου αυτό αντλείται. Κατόπιν, επιχειρείται να αναδειχθούν τα κριτήρια με βάση τα οποία οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και η επάρκειά του στην διδασκαλία μια θεματικής ενότητας. Τέλος, ερευνάται η εφαρμογή αξιολόγησης στη χρήση του εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).