Τόμ. 12 Αρ. 1 (2023): ICODL2023
Άρθρα
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
Κωνσταντίνα Αποστόλου, Sofia Theodor Papadimitriou
Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία της Πολιτείας του Πλάτωνα: Προσεγγίσεις για τον Σχεδιασμό Ψηφιακού Μαθησιακού Περιεχομένου
Άννα Τσακιρέλη, Χαράλαμπος Μουζάκης, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Αντιλήψεις Φοιτητών για την Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση: Μια ερευνητική προσέγγιση
Μαρία Σακελλαρίου, Παναγιώτα Στράτη, Πολυξένη Μήτση, Μαρία Μπάνου, Μαρίνα Μπέση, Ελευθερία Νάτσια, Αικατερίνη Παπουτσή
Ανοικτή εκπαίδευση: Μια ανθρωπιστική φιλοσοφία ή ένα ωφελιμιστικό ιδεολόγημα για την εκπαίδευση;
Αθανάσιος Κανελλόπουλος, Μαρία Κουτσούμπα, Ιωάννης Γκιόσος
Το Μανιφέστο της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης υπό το πρίσμα της UNESCO και των Ηνωμένων Εθνών
Νόρα Νεκταρία Σακκούλα , Αντώνης Λιοναράκης, Ευαγγελία Μανούσου, Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα, Σοφία Παπαδημητρίου, Βασιλική Ιωακειμίδου
Η επίδραση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε συμβατικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Ένα Ερευνητικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Κυριακή Σφακιωτάκη, Αντώνης Λιοναράκης
Η συνεργατική μάθηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Η περίπτωση των δραστηριοτήτων αξιολόγησης της μεταπτυχιακής Θεματικής Ενότητας ΕΤΑ52 του ΕΑΠ
Evaggelia Manousou, Μαρία Κουτσούμπα, Θεόδωρος Βάβουρας, Κωνσταντίνος Γκαραβέλας, Δημήτριος Γκόντζος, Κυριακή Εμμανουηλίδου, Αναστάσιος Μάτος, Αποστολία Παγγέ, Ευγενία Παξινού