Τόμ. 11 Αρ. 5Α (2022)
Άρθρα
Η διαχείριση των Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων των Φυσικών Επιστημών και των Ψηφιακών Εργαλείων Προσομοίωσης πειραμάτων από τους εκπαιδευτικούς
Στέφανος Πουλτσάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης, Σαράντος Ψυχάρης
Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας μέσα από την εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
Γεώργιος (Georgios) Γίδας (Gidas), Sofia Papadimitriou
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση του Β1 επιπέδου ΤΠΕ, με βάση τις αρχές της εξΑΕ: Απόψεις εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων
Ευάγγελος Βαρσαμής, Σοφία Παπαδημητρίου
«Η παιδαγωγική δυναμική των ΤΠΕ και η συμβολή της στην παιδαγωγικότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης».
ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΧΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣΗΣ
Η εξέταση του τεχνολογικού άγχους των φοιτητών/τριών από την επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19
Γεώργιος Κουτρομάνος, Ανθή Καρατράντου, Ευγενία Πιερρή, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Αρνητικά συναισθήματα μαθητών/τριών κατά την επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία στη περίοδο της πανδημίας του COVID-19: Άγχος και Πλήξη μαθητών/τριών Β/θμιας Εκπαίδευσης
Ευγενία Πιερρή, Ανθή Καρατράντου, Γεώργιος Κουτρομάνος, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Οι συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της πανδημίας στους Έλληνες φοιτητές ένα χρόνο μετά
Γεωργία-Κυριακή Βιόλατζη, Ερασμία Καλογεροπούλου, Νατάσσα Ράικου