Vol. 9 No. 2Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης

Published: 2017-12-21

The impact of expectations in the learning process and the Golem Effect

ΚΛΕΟΝΙΚΗ ΤΑΒΟΥΚΤΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΑ-ΜΑΡΙΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ

How theoretical concepts of distance learning are accomplished through their teaching: Methodological Designs

Ελένη Κώστα Νικολάου, Φανή Μίχη, Ειρήνη Φιλιππουπολίτου, Μαρία Φραγκάκη

Process framework for objectification of selection of items for the final assessment through utilization of interim assessment data

Ιωάννης Σπυρίδωνος Κάτσενος, Γεώργιος Σίλα Ανδρουλάκης

Οbjectives and Themes of Written Assignments: A Case Study at the Hellenic Open University

ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΤΣΙΤΣΑ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΠΑΝΑΚΑ

Students’ opinions on the importance of written assignments in distance education

Αδαμαντία (Adamantia) Γεράσιμος (Gerasimos) Σπατιώτη (Spatioti)

The Transition from High School to University: Means of Learning and Technology Awareness for Junior Students - Trainee Teachers

Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Γεράσιμος Κουστουράκης, Χρήστος Σαμαράς, Ηλίας Σταυρόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος

Exploiting Recommender Systems in Learning Design

ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΓΑ, ΜΑΓΙΑ ΣΑΤΡΑΤΖΕΜΗ

K-12 distance education. A systematic Review of the Greek and international bibliography

ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΕΛΕΝΙΔΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ