Vol. 9 No. 2Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης
Articles
A case study of closed groups in facebook of the post-graduate students of the Hellenic Open University of the academic year 2014-2015.
ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΜΥΣΤΑΚΙΔΟΥ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ
The impact of expectations in the learning process and the Golem Effect
ΚΛΕΟΝΙΚΗ ΤΑΒΟΥΚΤΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΑ-ΜΑΡΙΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ
How theoretical concepts of distance learning are accomplished through their teaching: Methodological Designs
Ελένη Κώστα Νικολάου, Φανή Μίχη, Ειρήνη Φιλιππουπολίτου, Μαρία Φραγκάκη
Process framework for objectification of selection of items for the final assessment through utilization of interim assessment data
Ιωάννης Σπυρίδωνος Κάτσενος, Γεώργιος Σίλα Ανδρουλάκης
Factors that motivate or discourage postgraduate students during the process of writing assignments in distance learning education
ΜΑΡΙΑ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΥΡΕΤΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ
Οbjectives and Themes of Written Assignments: A Case Study at the Hellenic Open University
ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΤΣΙΤΣΑ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΠΑΝΑΚΑ
Students’ opinions on the importance of written assignments in distance education
Αδαμαντία (Adamantia) Γεράσιμος (Gerasimos) Σπατιώτη (Spatioti)
The dissertation research project of the Postgraduate Programme “French Language Teachers Specialisation” of the Hellenic Open University (2003-2017). An initial approach
Αννα Αλικιώτη, Ντιάνα Κάκαρη, Χαρούλα Χατζημιχαήλ
The Transition from High School to University: Means of Learning and Technology Awareness for Junior Students - Trainee Teachers
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Γεράσιμος Κουστουράκης, Χρήστος Σαμαράς, Ηλίας Σταυρόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος
Exploiting Recommender Systems in Learning Design
ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΓΑ, ΜΑΓΙΑ ΣΑΤΡΑΤΖΕΜΗ
K-12 distance education. A systematic Review of the Greek and international bibliography
ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΕΛΕΝΙΔΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση και συνεργατική μάθηση μέσω περιβαλλόντων συνδιαμόρφωσης περιεχομένου
Ειρήνη Γούτα, Παναγιώτης Αντωνίου, Σπύρος Παπαδάκης