Τόμ. 9 Αρ. 2Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης
Άρθρα
Μελέτη περίπτωσης των κλειστών ομάδων στο Facebook των μεταπτυχιακών φοιτητών του ΕΑΠ της ακαδημαϊκής χρονιάς 2014-2015.
ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΜΥΣΤΑΚΙΔΟΥ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ
Η επίδρασή των προσδοκιών στη μαθησιακή διεργασία και το Φαινόμενο Golem.
ΚΛΕΟΝΙΚΗ ΤΑΒΟΥΚΤΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΑ-ΜΑΡΙΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ
Πώς θεωρητικές έννοιες της εξΑΕ πραγματώνονται σε δράσεις μέσα από την ίδια τη διδασκαλία τους: Μεθοδολογικοί Σχεδιασμοί ;How the theoretical concepts of distance learning materialised through their teaching: Methodological Designs
Ελένη Κώστα Νικολάου, Φανή Μίχη, Ειρήνη Φιλιππουπολίτου, Μαρία Φραγκάκη
Πλαίσιο διαδικασίας για την αντικειμενοποίηση της επιλογής ερωτημάτων τελικής δοκιμασίας μέσω αξιοποίησης των δεδομένων από ενδιάμεσες δοκιμασίες αξιολόγησης
Ιωάννης Σπυρίδωνος Κάτσενος, Γεώργιος Σίλα Ανδρουλάκης
Παράγοντες που ενεργοποιούν ή αποθαρρύνουν τους εκπαιδευόμενους κατά την εκπόνηση των ΓΕ στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΜΑΡΙΑ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΥΡΕΤΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ
Στόχοι και Θεματολογία Γραπτών Εργασιών: Μια Μελέτη Περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΤΣΙΤΣΑ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΠΑΝΑΚΑ
Απόψεις φοιτητών/-τριών για τη σημασία των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αδαμαντία (Adamantia) Γεράσιμος (Gerasimos) Σπατιώτη (Spatioti)
Το ερευνητικό έργο των Δ.Ε. του ΜΠΣ «Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής» του ΕΑΠ (2003-2017). Μια πρώτη προσέγγιση.
Αννα Αλικιώτη, Ντιάνα Κάκαρη, Χαρούλα Χατζημιχαήλ
Μετάβαση από το σχολείο στο πανεπιστήμιο: μέσα μάθησης και τρόποι αξιοποίησης της τεχνολογίας από νεοεισερχόμενους φοιτητές - υποψήφιους εκπαιδευτικούς
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Γεράσιμος Κουστουράκης, Χρήστος Σαμαράς, Ηλίας Σταυρόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος
Αξιοποίηση Συστημάτων Συστάσεων στο Μαθησιακό Σχεδιασμό
ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΓΑ, ΜΑΓΙΑ ΣΑΤΡΑΤΖΕΜΗ
Η εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση. Συστηματική ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας.
ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΕΛΕΝΙΔΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση και συνεργατική μάθηση μέσω περιβαλλόντων συνδιαμόρφωσης περιεχομένου
Ειρήνη Γούτα, Παναγιώτης Αντωνίου, Σπύρος Παπαδάκης