Vol. 12 No. 7 (2023): ICODL2023
Articles
Educators’ views on telepresence robots in teaching
Dr., Anastasios A Economides, Dr. , Marlene Galea, Thomas Wernbacher
Τελικές εξετάσεις σε ανοικτά εξ αποστάσεως πανεπιστημιακά ιδρύματα: μια βιβλιογραφική επισκόπηση
Vasiliki Ioakeimidou, Ευαγγελία Μανούσου, Ευθύμης Σταμούλης, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Μαρία Ζώτου, Ιωάννα Καμπούρμαλη, Γεωργία Καρούντζου, Κωνσταντίνα Κουτσούμπα, Ουρανία Μπουσίου, Δέσποινα Στύλα, Δόμνα Τσακιρίδου
Comparative analysis of assessment schemes based on students’ performance in a postgraduate program of the Hellenic Open University
ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΜΑΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Student assessment and its contribution to designing an open school
Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula), Θεογνωσία Κουνατίδου, Αντώνης Λιοναράκης
Sociology, education and openness: an interpretive approach
Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula)
Feedback in distance education: the case of assessment activities in postgraduate course materials
Θωμάς Βαγγελής, Βασιλική Ιωακειμίδου, Ιωάννης Νάνος
The Ο ρόλος της παιδαγωγικής διάστασης της εξΑΣΕ στην αποτελεσματικότητα του/της εκπαιδευτικού
Θεογνωσία Κουνατίδου, Ηλίας Μαυροειδής