Vol. 12 No. 7 (2023): ICODL2023
Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου

Published: 2024-03-19

AI in education: Towards an autotuned magic flute?

Ροδάνθη Τσώνη, Vassilios S. Verykios

Educators’ views on telepresence robots in teaching

Dr., Anastasios A Economides, Dr. , Marlene Galea, Thomas Wernbacher

Τελικές εξετάσεις σε ανοικτά εξ αποστάσεως πανεπιστημιακά ιδρύματα: μια βιβλιογραφική επισκόπηση

Vasiliki Ioakeimidou, Ευαγγελία Μανούσου, Ευθύμης Σταμούλης, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Μαρία Ζώτου, Ιωάννα Καμπούρμαλη, Γεωργία Καρούντζου, Κωνσταντίνα Κουτσούμπα, Ουρανία Μπουσίου, Δέσποινα Στύλα, Δόμνα Τσακιρίδου

Comparative analysis of assessment schemes based on students’ performance in a postgraduate program of the Hellenic Open University

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΜΑΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Student assessment and its contribution to designing an open school

Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula), Θεογνωσία Κουνατίδου, Αντώνης Λιοναράκης

Sociology, education and openness: an interpretive approach

Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula)

Feedback in distance education: the case of assessment activities in postgraduate course materials

Θωμάς Βαγγελής, Βασιλική Ιωακειμίδου, Ιωάννης Νάνος