Τελικές εξετάσεις σε ανοικτά εξ αποστάσεως πανεπιστημιακά ιδρύματα: μια βιβλιογραφική επισκόπηση
Περίληψη
Το παρόν άρθρο προέκυψε ως αποτέλεσμα προβληματισμού για τις διαδικτυακές εξετάσεις και τις παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψη, μεταξύ των ΣΕΠ της Θεματικής Ενότητας «Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης - ΕΤΑ63» του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Εκπαίδευση και τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της αγωγής». Πρόκειται για βιβλιογραφική επισκόπηση προσεγγίσεων που αξιοποιούνται σε Ανοικτά Πανεπιστήμια όπως το Athabasca, το Open University UK, το Unisa και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και των προβληματισμών που προκύπτουν κατά την οργάνωση και τη διεξαγωγή τους. Τα ερευνητικά δεδομένα είναι ακόμη περιορισμένα και εγείρονται πολλά σημαντικά ζητήματα που απαιτούν άμεση διερεύνηση καθώς η διαδικασία των εξετάσεων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα, την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των σπουδών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).