Τελικές εξετάσεις σε ανοικτά εξ αποστάσεως πανεπιστημιακά ιδρύματα: μια βιβλιογραφική επισκόπηση
Abstract
Το παρόν άρθρο προέκυψε ως αποτέλεσμα προβληματισμού για τις διαδικτυακές εξετάσεις και τις παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψη, μεταξύ των ΣΕΠ της Θεματικής Ενότητας «Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης - ΕΤΑ63» του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Εκπαίδευση και τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της αγωγής». Πρόκειται για βιβλιογραφική επισκόπηση προσεγγίσεων που αξιοποιούνται σε Ανοικτά Πανεπιστήμια όπως το Athabasca, το Open University UK, το Unisa και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και των προβληματισμών που προκύπτουν κατά την οργάνωση και τη διεξαγωγή τους. Τα ερευνητικά δεδομένα είναι ακόμη περιορισμένα και εγείρονται πολλά σημαντικά ζητήματα που απαιτούν άμεση διερεύνηση καθώς η διαδικασία των εξετάσεων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα, την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των σπουδών.
Article Details
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.