Τόμ. 12 Αρ. 2 (2023): ICODL2023
Άρθρα
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η συμβολή της στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων. Η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών
Panagiota Xanthopoulou, Sofia Papadimitriou, Christos Dimitropoulos
Παράγοντες αποτελεσματικής πρακτικής αξιοποίησης της Θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Μάριος Βλάχος, Αδαμαντία Σπανακά, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Γραπτές εργασίες δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού εξΑΕ: Πρόταση οδηγού αξιολόγησης και συσχέτιση επίδοσης εκπαιδευομένων με το ακαδημαϊκό τους υπόβαθρο
ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΞΙΝΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΒΟΥΡΑΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΛΕΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΕΡΥΚΙΟΣ
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ. ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΥΝΥΦΑΝΣΗΣ ΔΥΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
Άννα Συντιχάκη, Ιωάννης Γκιόσος, Παναγιώτης Αναστασιάσης, Μαρία Κουτσούμπα
Ενίσχυση της μαθησιακής αυτονομίας και ανεξαρτησίας σε μαθητές με προβλήματα όρασης στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Σταυρούλα Κατσαούνη, Αρετή Βαλασίδου, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Επιμόρφωση και δημιουργία εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού. Απόψεις Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης που διδάσκουν εξ αποστάσεως φιλολογικά μαθήματα
Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου, Ευγενία Πιερρή, Μαρία Νιάρη
H έννοια της λογοκλοπής στην εξAE και η αξιοποίησή της στην ενίσχυση των μεταγνωστικών δεξιοτήτων των φοιτητών
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ
Η επίδραση της αξιοποίησης των τεχνολογιών στα μαθησιακά αποτελέσματα: κριτήριο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα σχολικά περιβάλλοντα μάθησης
Δρ. Δέσποινα Κωνσταντινίδη, Σ.Ε.Π., Δρ. Αναστασία Αθανασούλα-Ρέππα, Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Διοίκησης