Επιμόρφωση και δημιουργία εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού. Απόψεις Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης που διδάσκουν εξ αποστάσεως φιλολογικά μαθήματα


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου
Ευγενία Πιερρή
Μαρία Νιάρη
Περίληψη

Πολλοί είναι οι εκπαιδευτικοί που καλούνται να δημιουργήσουν εκπαιδευτικό υλικό για την εξΑΕ χωρίς πολλές φορές να διαθέτουν την κατάλληλη επιμόρφωση. Στην παρούσα έρευνα μελέτης περίπτωσης επιχειρείται η μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί, που εργάζονται σε εξ αποστάσεως διαδικτυακά φροντιστήρια και διδάσκουν τα φιλολογικά μαθήματα, δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό. Επίσης, διερευνάται το είδος της επιμόρφωσης που έχουν λάβει για τη δημιουργία εξ αποστάσεως ΕΥ και, ταυτόχρονα, επιδιώκεται να προβληθεί η αναγκαιότητα της επιμόρφωσής τους. Με τη συμβολή οκτώ φιλολόγων, οι οποίοι μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τις απόψεις τους μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων, η παρούσα έρευνα διεξάγει αξιοσημείωτα αποτελέσματα για την εξ αποστάσεως φροντιστηριακή εκπαίδευση και το εκπαιδευτικό της υλικό. Έτσι, λοιπόν, φαίνεται πως μόλις ένας στους οκτώ συμμετέχοντες διαθέτει πιστοποιημένη επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και δημιουργία ΕΥ. Ενθαρρυντικό είναι πως –έστω και εμπειρικά, χωρίς θεωρητικές γνώσεις– οι εκπαιδευτικοί δημιουργούν ποικίλο εκπαιδευτικό υλικό και ασπάζονται ορισμένες αρχές δημιουργίας ΕΥ, όπως η συντομία. Ωστόσο, πράγματι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων παραδέχεται την έλλειψη επιμόρφωσης στον τομέα εργασίας της και επιθυμεί να επιμορφωθεί, τουλάχιστον, στη μεθοδολογία της εξΑΕ.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα