Παράγοντες αποτελεσματικής πρακτικής αξιοποίησης της Θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Περίληψη
Η παρούσα εισήγηση αφορά την εφαρμογή της Θεωρίας Πολλαπλής Νοημοσύνης (ΘΠΝ) του Γκάρντνερ (Gardner) στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (εξΑΕ). Σκοπός της είναι να διερευνηθούν, να εντοπιστούν και να αποσαφηνισθούν οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συνεργήσουν στην αποτελεσματική πρακτική αξιοποίηση της ΘΠΝ στην εξΑΕ. Η μελέτη αυτή στηρίζεται σε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση κατά την οποία επιλέχθηκαν και εξετάστηκαν 26 έρευνες, εστιάζοντας στα επιστημονικά δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας (2013-2023). Από τα ευρήματα που προέκυψαν αποσαφηνίζονται οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συνεργήσουν στην αποτελεσματική αξιοποίηση της ΘΠΝ στην εξΑΕ και οι οποίοι σχετίζονται κυρίως με την επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη, το μαθησιακό περιεχόμενο και υλικό, αλλά και τον ρόλο των εκπαιδευτικών της εξΑΕ, των γονέων, των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και της Πολιτείας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).