Παράγοντες αποτελεσματικής πρακτικής αξιοποίησης της Θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Μάριος Βλάχος
Αδαμαντία Σπανακά
Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Περίληψη

Η παρούσα εισήγηση αφορά την εφαρμογή της Θεωρίας Πολλαπλής Νοημοσύνης (ΘΠΝ) του Γκάρντνερ (Gardner) στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (εξΑΕ). Σκοπός της είναι να διερευνηθούν, να εντοπιστούν και να αποσαφηνισθούν οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συνεργήσουν στην αποτελεσματική πρακτική αξιοποίηση της ΘΠΝ στην εξΑΕ. Η μελέτη αυτή στηρίζεται σε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση κατά την οποία επιλέχθηκαν και εξετάστηκαν 26 έρευνες, εστιάζοντας στα επιστημονικά δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας (2013-2023). Από τα ευρήματα που προέκυψαν αποσαφηνίζονται οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συνεργήσουν στην αποτελεσματική αξιοποίηση της ΘΠΝ στην εξΑΕ και οι οποίοι σχετίζονται κυρίως με την επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη, το μαθησιακό περιεχόμενο και υλικό, αλλά και τον ρόλο των εκπαιδευτικών της εξΑΕ, των γονέων, των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και της Πολιτείας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα