Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η συμβολή της στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων. Η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Panagiota Xanthopoulou
Sofia Papadimitriou
Christos Dimitropoulos
Περίληψη

Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς και την συμβολή της στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων στους εργαζομένους των ελληνικών τραπεζών. Σκοπός της είναι να απεικονιστούν τα δυνατά και αδύνατα σημεία της εφαρμογής της ηλεκτρονικής μάθησης στον τραπεζικό τομέα μέσα από την αποτύπωση των δύο μεταβλητών (προσδοκία-εμπειρία) ελέγχοντας την ικανοποίηση των εργαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα. Για την υλοποίηση της έρευνας ακολουθήθηκε η ποσοτική μέθοδος χρησιμοποιώντας δομημένα ερωτηματολόγια 25 ερωτήσεων. Στην έρευνα συμμετείχαν 104 εργαζόμενοι σε ελληνικές τράπεζες συμπληρώνοντας τη φόρμα του ερωτηματολόγιου στο Google Forms. Μέσα από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε η θετική στάση των εργαζομένων για τα προγράμματα e-learning καθώς και την εν γένει εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι εργαζόμενοι κατανοούν τη σημαντικότητα της εκπαίδευσης τους μέσω των προγραμμάτων, την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων την κάλυψη των απαραίτητων γνώσεων τους με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο καθώς και την ανάγκη σιγουριάς όσων καλούνται να γνωρίζουν. Από την άλλη μεριά αναδεικνύεται η αναγκαιότητα περισσότερης επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές όπως και η έλλειψη άμεσης ανατροφοδότησης με τη σημερινή μορφή των προγραμμάτων αναζητώντας περισσότερο την αλληλεπίδραση και τη διάδραση.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα