H έννοια της λογοκλοπής στην εξAE και η αξιοποίησή της στην ενίσχυση των μεταγνωστικών δεξιοτήτων των φοιτητών


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ
Περίληψη

Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της έννοιας της λογοκλοπής, η ανίχνευσή της σε περιβάλλοντα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η αξιοποίησή της με θετικό τρόπο έτσι ώστε να ενισχύσει τις μεταγνωστικές δεξιότητες των φοιτητών. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει στο να αναλυθεί ο ρόλος του λογισμικού “Turnitin” ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι φοιτητές τον έλεγχο κειμενικής ομοιότητας, ως ένα εργαλείο βελτίωσης της ακαδημαϊκής γραφής και παραγωγής πρωτότυπων εργασιών. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής» (ΕΤΑ), του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η χρήση του συγκεκριμένου λογισμικού μπορεί να βοηθήσει τους φοιτητές στην καλλιέργεια των κριτικών και μεταγνωστικών δεξιοτήτων και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της ακαδημαϊκής γραφής.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Βιογραφικό Συγγραφέα
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΑΠ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

Bachelor degree in English Language & Literature

M.A in "New forms in education and learning"

M.Ed in "Language Education in Migrants & Refugees"

Ph.D candidate in the field of open and distance education-Hellenic Open University