Τόμ. 8 Αρ. 2Α (2015): Καινοτομία & Έρευνα στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας
Άρθρα
Διερεύνηση της Διδακτικής Εμπειρίας των Καθηγητών Συμβουλών: Μελέτη Περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Βασιλική (Σύλβη) Ιωακειμίδου, Σοφία Παπαδημητρίου, Αντώνης Λιοναράκης
Διαδραστική Αξιολόγηση: Έρευνα-Δράση για την εισαγωγή της ψηφιακής μάθησης στη μικτή εκπαίδευση
Δημήτρης Λάσκαρης, Μανώλης Χαιρετάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Εφαρμόζοντας το μοντέλο της ασύγχρονης και σύγχρονης μικτής μάθησης για τις ανάγκες της επιμόρφωσης των υποψήφιων Teachers 4 Europe (T4E)
Ράλια Θωμά, Ειρήνη Τζοβλά, Νεκτάριος Φαρασόπουλος
Διασφάλιση Ποιότητας και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού και συναφούς Έργου στην Τριτοβάθμια Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων. Η περίπτωση της Θ.Ε. ΕΚΠ62 του Ε.Α.Π.
Ηλιάνα Σοφία Ζησίμου, Αναστασία Αθανασούλα Ρέππα
Προπτυχιακά μαθήματα για τον ελληνικό χορό στο Ε.Α.Π. και το Δ.Π.Θ. Ο ρόλος της παρακίνησης
Δημήτριος Γουλιμάρης, Ευάγγελος Μπεμπέτσος
Εφαρμογή μικτού μοντέλου μάθησης, μέσω της πλατφόρμας Moodle, στο δημόσιο Ίδρυμα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) Κορυδαλλού
Βασιλική Καραϊσκου, Ειρήνη Γεωργιάδη
Η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και το μαθησιακό περιβάλλον στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Στέφανος Αρμακόλας, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Xρυσάνθη Μασσαρά
Διερεύνηση της εφαρμογής του μοντέλου της «αντεστραμμένης τάξης» ως συμπληρωματική μέθοδο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Έρευνα δράσης
Αγγελική Γαρίου, Ευαγγελία Μανούσου, Γεώργιος Αρλαπάνος, Αδαμαντία Σπανακά
Προσεγγίσεις και Εμπειρίες Μάθησης από την Πρόσωπο-με-Πρόσωπο και τη Διαδικτυακή Επικοινωνία στο Πλαίσιο ενός εξ Αποστάσεως Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης
Χαράλαμπος Μουζάκης, Αγορίτσα Γόγουλου
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μεικτά και πολυμορφικά μοντέλα
Ευαγγελία Ευμορφοπούλου, Αντώνης Λιοναράκης