Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μεικτά και πολυμορφικά μοντέλα


Δημοσιευμένα: Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση συμβατική σχολική εκπαίδευση ρόλος εκπαιδευτικού σχεδιασμός/οργάνωση πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού
Ευαγγελία Ευμορφοπούλου
Αντώνης Λιοναράκης
Περίληψη
Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλύψουν μαθησιακές ανάγκες τις οποίες δεν καλύπτει το συμβατικό εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος του εκπαιδευτικού σχολικής εκπαίδευσης κατά την εφαρμογή μεθόδων συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης παράλληλα με τη συμβατική μέθοδο. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίχθηκε στη συλλογή βιβλιογραφικών πηγών της περιόδου 1999-2013. Τα συμπεράσματα της έρευνας ανέδειξαν τη σημασία του ρόλου του εκπαιδευτικού ως συντονιστή της μαθησιακής διαδικασίας, ως συμβούλου, υποστηρικτή και ως εμψυχωτή των μαθητών στην επίτευξη των μαθησιακών τους στόχων. Αναδεικνύεται, επίσης, ο κυρίαρχος ρόλος του ως σχεδιαστής και οργανωτής πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα ενεργοποιήσει τους μαθητές παρέχοντας κίνητρα για μάθηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα